Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > BabyGalleri > Babyer født i 2004 > Født juni 2004
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 03-08-2004, 09:23   #1
nemi80
Supermedlem

nemi80s avatar

Ble medlem: Apr 2004
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 898
nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.
Bilder av Odin

Da får jeg teste ut om dette går. Prøver med et først. Kommer mer hvis dette blir bra
Vedlagte bilder

og skrik til eg får knuppen min
og varmen i frå kroppen din
eg syg og pustar inn og ut
og er ein naken nyfødt gut
nemi80 er logget av   Svar med sitering
Old 03-08-2004, 09:39   #2
nemi80
Supermedlem

nemi80s avatar

nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.nemi80 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilder av Odin

Her kommer litt flere bilder. Et av meg og Odin også. Han er 15 dager på disse bildene. Skjønningen min
Vedlagte thumbnails
Klikk på bildet for større versjon

Navn:  Odin 006.jpg
Visninger: 78
Størrelse:  49,8 KB  Klikk på bildet for større versjon

Navn:  Odin 005.jpg
Visninger: 29
Størrelse:  38,4 KB  Klikk på bildet for større versjon

Navn:  Odin 004.jpg
Visninger: 22
Størrelse:  40,5 KB  Klikk på bildet for større versjon

Navn:  Odin 001.jpg
Visninger: 15
Størrelse:  12,2 KB  Klikk på bildet for større versjon

Navn:  Odin 003.jpg
Visninger: 30
Størrelse:  42,4 KB  

Old 03-08-2004, 10:06   #3
lino
Seniormedlem

linos avatar

Ble medlem: Jun 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1.575
lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.lino har et ubeskrivelig bra rykte.

Å så vakker Odin var.
Old 03-08-2004, 10:38   #4
MillaM
Supermedlem

MillaMs avatar

Ble medlem: May 2004
Sted: Kristiansand
Meldinger: 957
MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.MillaM har et ubeskrivelig bra rykte.

Så skjønn lille Odin er Nemi!!!
Old 03-08-2004, 11:03   #5
Celeena
VIP-Medlem

Celeenas avatar

Ble medlem: Mar 2004
Sted: Lillehammer
Meldinger: 5.077
Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.Celeena har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh, så skjønn
Celeena er logget av   Svar med sitering
Old 03-08-2004, 11:08   #6
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Så gøy å få se Odin. Han er nydelig, og ser ut som en skikkelig kraftkar! Søt du også
  Svar med sitering
Old 03-08-2004, 12:28   #7
nemi80
Supermedlem

nemi80s avatar

Takker og bukker. Kommer flere bilder. Må bare redigere litt først. Ikke bare bare å få gjort det inn i mellom skriking, mating og dilling
Old 03-08-2004, 17:26   #8
Smørblomst
Supermedlem

Smørblomsts avatar

Ble medlem: Jul 2004
Sted: Danmark
Meldinger: 999
Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.Smørblomst har et ubeskrivelig bra rykte.

Så utrolig nydelig han er

Minner meg faktisk om vår lille going på enkelte av bildene!
Smørblomst er logget av   Svar med sitering
Old 05-08-2004, 11:49   #9
nemi80
Supermedlem

nemi80s avatar

3 uker og nettopp fått seg baby gym
Vedlagte thumbnails
Klikk på bildet for større versjon

Navn:  Odin 007.jpg
Visninger: 25
Størrelse:  47,1 KB  
Old 05-08-2004, 14:01   #10
Michelle4
Seniormedlem

Michelle4s avatar

Ble medlem: Jan 2004
Sted: Porsgrunn
Meldinger: 1.737
Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.Michelle4 har et ubeskrivelig bra rykte.

han ser kjempenydlig ut

Michelle4 er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 03:57.