Det er ett Norhus. Hadde stilen vi ønsket klar før vi begynte å titte etter leverandør og tomt. Var heldige og fant dette som også hadde noen lunde planløsningen vi ønsket.
Har endret noe og det er bl.a karnappen i stuen. Der var det en "veranda", men vi ønsket 4kvm større stue og mer hendige møblerings muligheter istede. Endret også noe på kjøkkenet for der var en huk inn og direkte inngang til vaskerommet.Kjøkkeninnredningen går helt ned til stueveggen. Vaskerom og bod er slått sammen til ett stort rom og jeg har tegnet Ikea kjøkken der, så jeg håper det blir plenty skap plass.
Har bygd dobbel garage med loft isteden for å skyte oss ned til kina for å få kjeller. Lagringsplass kan man ikke få nok av har jeg innsett.
Det er ikke ett stort hus, men det skal bli fylt til randen med kjærlighet og latter!
Skal få lagt ut bilde av kjøkkenet vi skal ha, men vi bor i pappkasser på minimalt med kvadrat meter for tiden, så alt av utstyr er pakket vekk. Så også scanneren... Skal bli meg en skattejakt når vi skal pakke opp alt selv om det er behørlig merket.
Her kommer planløsningen, men tegningene viser vaskerom og bod slik det var før endringene.
Kommer litt fremdrift bilder, så langt vi har kommet til nå, i morgen