04-04-2002, 21:25 | #1 |
Seniormedlem
Ble medlem: Dec 2001
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 2.957
|
Babytrio i Kristiansand
Tre av oss på NM i Kristiansand møttes før påske. Det var jo ikke noe treff akkurat, men det passet liksom best å legge det inn her:
Her ser dere Magnus (til Ing), Tobias (til Hildemor) og Olav Magnus (til Kathrine26). Som dere ser, gikk det bra en stund..... ....
Sist redigert av Ing den 04-04-2002 kl 21:30. |
04-04-2002, 21:28 | #2 |
Seniormedlem
Ble medlem: Dec 2001
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 2.957
|
....helt til Magnus syntes det ble for mye fotografering......(bælje)..... De andre babyene oppførte seg derimot eksemplarisk!!!
04-04-2002, 21:45 | #3 |
Gjest
Meldinger: n/a
|
TREFF
HEI Ingrid!
Jeg fikk bildene i dag. Fikk DESSVERRE IKKE BILDE AV MAGNUS NÅR HAN VAR BLID I LEKEGRINDA. VAR NOEN FINE AV DEG!! JA, VI MÅ TA EN TRILLETUR SNART. DET HADDE OGSÅ VÆRT KOSELIG MED BESØK AV HELE FAMILIEN EN KVELD.... SNAKKES KLEM KATHRINE |
04-04-2002, 22:35 | #4 |
Medlem
Ble medlem: Nov 2001
Meldinger: 366
|
Kjempefine bilder - skal hente våres i morgen og håper at de også blir fine. Det er tre kjekke unge menn gitt
Håper også på ett treff snart, det hadde vært veldig koselig. Det være seg med eller uten barn og mann! Vi er nå uansett med på det meste! God helg - imorgen drar vi til Hovden med mannens jobb, gleder meg masse! Blir kanskje lite skigåing med Tobias men kan nok klare å kose meg litt i solveggen istedenfor |