Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Sørlandet
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 09-01-2004, 10:27   #1
Bente
Hjelpeadmin.

Bentes avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Sørlandet.
Meldinger: 29.540
Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Bente
Skal vi få til et treff?

Hjemme hos deg, Sille?

Hadde vært koselig det.

Hvem vil?

Jeg har lyst nå i alle fall. Camilla er nå ferdig på sykehuset, og da roer vel ting seg ned her hjemme.

Emma ble født i uke 29+4, nesten 11 uker før termin.
Bente er logget av   Svar med sitering
Old 09-01-2004, 13:33   #2
Catalina
Veteranmedlem

Catalinas avatar

Ble medlem: Jul 2003
Sted: Vest Agder
Meldinger: 3.147
Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg er klar jeg!!!! Og Victoria så klart!!

26.1 da kan vi ikke, da skal Victoria til ultralyd på SSK, men ellers er vi klare

....Om ikke Sille kan, så kan vi godt ha det hos meg også, ikkeno problem i det hele tatt!!!

Foreslår

Mandag 19 januar

Sist redigert av Catalina den 09-01-2004 kl 13:43.
Catalina er logget av   Svar med sitering
Old 09-01-2004, 16:53   #3
Sille
Supermedlem

Silles avatar

Ble medlem: May 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 593
Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.
Det går sikkert greit det altså

Det bør ikke være alt for seint, for klokka fire oversvømmes huset av barn
Old 09-01-2004, 19:27   #4
Linn
Supermedlem

Linns avatar

Meldinger: 1.139
Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.Linn har et ubeskrivelig bra rykte.
Mandag 19 går fint for oss. Vi har stort sett tid hver dag Så vi blir med dersom det blir et sted som vi kan komme til ved hjelp av buss....

Bente..tar du med Julian også på treff Vil ikke ha med Oliver vist han er den eneste "løpende" babyen der.

Blir spennende å treffe dere jeg ikke har møtt før!

Linn er logget av   Svar med sitering
Old 09-01-2004, 19:33   #5
Bente
Hjelpeadmin.

Bentes avatar

Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.
Ja, klart Julian skal være med. Så det hade vært gøy om du tok med Oliver, Hera.

19 november er helt greit for min del.

Kl 11 hjemme hos deg, Sille?

Det er det som passer meg best, siden jeg må hjem i rimelig tid.

Jeg har plass i bilen om noen vil sitte på, om så dere bare bor i byen, og vil ha haik til Sille.

Old 09-01-2004, 19:53   #6
Kathinka
Veteranmedlem

Kathinkas avatar

Ble medlem: Jan 2003
Sted: Harstad
Meldinger: 4.319
Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.
Du synes ikke det var litt lenge til 19 november da Bente?

Jeg kommer nok ikke til Sørlandet likevel, så det får bare være. Det kommer kanskje flere sjanser....

Kathinka er logget av   Svar med sitering
Old 09-01-2004, 20:00   #7
Sille
Supermedlem

Silles avatar

Sted: Vest-Agder
Meldinger: 593
Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.
hehe... november ja.. da har jeg god tid til å rydde

klokka 11 er bra

Skal vi spise noe kanksje? Hvis jeg stiller med brød eller lignende, så tar folk og fe med pålegg?

Det er fullt mulig å komme hit med buss. Man må ta M3 eller M4. Videre beskrivelse kommer når vi har oversikt over hvem som kommer
Old 09-01-2004, 20:21   #8
Bente
Hjelpeadmin.

Bentes avatar

Herregud.

Jeg er jo helt i svime jeg.

19 Januar ja, kl 11!!
5 åringen vår har bursdag 19 november, må være det som var i mine tanker.

Ja, vi kan godt ha noe mat.
En type pålegg hver?

Old 09-01-2004, 23:05   #9
M@rie
VIP-Medlem

M@ries avatar

Ble medlem: Apr 2003
Sted: sør norge
Meldinger: 6.479
M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to M@rie
kan jeg og mille sitte på bente??? har maxicosi sete!!
hva skal jeg ta med? mat og sånn? hva sags?

M@rie er pålogget nå   Svar med sitering
Old 09-01-2004, 23:13   #10
M@rie
VIP-Medlem

M@ries avatar

Ble medlem: Apr 2003
Sted: sør norge
Meldinger: 6.479
M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to M@rie
skal hilde og andre også?

M@rie er pålogget nå   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 09:07.