Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Sørlandet > Treffrapporter Sørlandet
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 26-03-2004, 10:53   #1
Gremli
Seniormedlem

Gremlis avatar

Ble medlem: Apr 2003
Sted: Kristiansand
Meldinger: 2.216
Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.
Minitreff 25/3

Torsdag 25 mars hadde jeg besøk av morÅse og Ella, Kes og Nicolay og Mariepusen og Emilie. Flere var "påmeldt", men måtte dessverre melde avbud pga sydenturer, babysang og sykdom..
Men vi hadde det i hvertfall veldig koselig! Vi spiste vafler og drakk saft, og Lucas og Ella raserte huset, sloss om lekene og fikk Nicolay og Emilie til å gråte med sin hardhendte "kosing". De to sistnevnte sovnet til slutt, totalt utslitt..
Det ble jo flere vafler på oss siden det kom så få, da! Selv om vi hadde det fint (synes i hvertfall jeg) så ble vi enige om å prøve få til et treff i slutten av april. Mariepusen viller gjerne invitere da. Hun har ikke nettilgang ennå pga flytting, men skal legge ut bilder fra treffet når hun får det. Og invitasjon til neste treff, regner jeg med!

Defaitisme og mismot er borgerlige holdninger

Gremli er logget av   Svar med sitering
Old 26-03-2004, 11:05   #2
Bente
Hjelpeadmin.

Bentes avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: I et rødt hus.
Meldinger: 25.019
Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Bente
Høres ut som dere hadde det koselig.
Da ser jeg frem til neste treff.

Trenger du hjelp?
Send meg en epost.
Jeg hjelper deg også med nickbytte.
Bente er logget av   Svar med sitering
Old 26-03-2004, 14:01   #3
Kes
Medlem

Kess avatar

Ble medlem: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 477
Kes er som en uslipt juvél.Kes er som en uslipt juvél.Kes er som en uslipt juvél.
Ja det var koselig....
Håper på nytt treff om ikke for lenge!!
Old 26-03-2004, 14:41   #4
Catalina
Seniormedlem

Catalinas avatar

Ble medlem: Jul 2003
Sted: Vest Agder
Meldinger: 2.269
Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.
Næ det hørtes jo koselig ut det jo... Skulle vært der, men måtte bli en prioriteringssak denne gangen..

MEN, det er sikkert at vi kommer sterkere tilbake neste gang, sant sant!!!?? Jeg vet hvor mariepusen bor jeg, så veien går greit da Bente!!!
Old 30-03-2004, 13:24   #5
M-pusen
Veteranmedlem

M-pusens avatar

Sted: sør norge
Meldinger: 4.311
M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to M-pusen
Hei hei.. da er jeg på nett igjen også.. har en liten haug med bilder jeg skulle lagt ut.. noen som kan fortelle meg HVORDAN man gjør det nå.. for nå var det ikke sånn som det pleide å være lenger. (hvis noen skjønte dette...?)

Mariepusen og Lille snupp

~ Det er bare ETT vakkert barn i verden, og hver eneste mor har det~

M-pusen er logget av   Svar med sitering
Old 31-03-2004, 12:58   #6
Bente
Hjelpeadmin.

Bentes avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: I et rødt hus.
Meldinger: 25.019
Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Bente
Du må bruke IMG taggen for å legge ut bilder nå.
I påsken får vi ny versjon, og da går det ann å legge ved bilder på vanlig måte igjen,

Les kunngjøring som ligger på alle forum her inne.

Trenger du hjelp?
Send meg en epost.
Jeg hjelper deg også med nickbytte.
Bente er logget av   Svar med sitering
Old 31-03-2004, 16:36   #7
M-pusen
Veteranmedlem

M-pusens avatar

Sted: sør norge
Meldinger: 4.311
M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to M-pusen
Okei. da tror jeg at jeg har forstått det.. Her håper jeg det kommer noen bilder.

Her er kes sin tass, Nicolai (skrives det sånn?)
Han er 4 mnd. Er han ikke søt?

Her er Lucas. Verten for selskapet. Han er jo 11 mnd tror jeg.
skjønningen.

Her er alle de små samlet i sofaen. Rart å tenke på at Disse tre er 4,5mnd, 6,5mnd og 11,5mnd og nesten nøyaktig like i str og mål!!

Vi hadde det utrolig koselig selv om vi bare var 3 strykker. gremli hadde laget utrolig gode vafler og jeg aldri glemmer. mmm... Emilie elsket dem også.
tusen takk for oss.

Mariepusen og Lille snupp

~ Det er bare ETT vakkert barn i verden, og hver eneste mor har det~

M-pusen er logget av   Svar med sitering
Old 31-03-2004, 18:01   #8
Gremli
Seniormedlem

Gremlis avatar

Sted: Kristiansand
Meldinger: 2.216
Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.
Så fine bilder!

Fint at du fikk det til!

Defaitisme og mismot er borgerlige holdninger

Gremli er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 23:17.