26-03-2004, 10:53 | #1 |
Seniormedlem
Ble medlem: Apr 2003
Sted: Kristiansand
Meldinger: 2.216
|
Minitreff 25/3
Torsdag 25 mars hadde jeg besøk av morÅse og Ella, Kes og Nicolay og Mariepusen og Emilie. Flere var "påmeldt", men måtte dessverre melde avbud pga sydenturer, babysang og sykdom..
Men vi hadde det i hvertfall veldig koselig! Vi spiste vafler og drakk saft, og Lucas og Ella raserte huset, sloss om lekene og fikk Nicolay og Emilie til å gråte med sin hardhendte "kosing". De to sistnevnte sovnet til slutt, totalt utslitt.. Det ble jo flere vafler på oss siden det kom så få, da! Selv om vi hadde det fint (synes i hvertfall jeg) så ble vi enige om å prøve få til et treff i slutten av april. Mariepusen viller gjerne invitere da. Hun har ikke nettilgang ennå pga flytting, men skal legge ut bilder fra treffet når hun får det. Og invitasjon til neste treff, regner jeg med! |
26-03-2004, 11:05 | #2 |
Hjelpeadmin.
|
Høres ut som dere hadde det koselig.
Da ser jeg frem til neste treff.
26-03-2004, 14:01 | #3 |
Medlem
Ble medlem: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 477
|
Ja det var koselig....
Håper på nytt treff om ikke for lenge!!
26-03-2004, 14:41 | #4 |
Seniormedlem
Ble medlem: Jul 2003
Sted: Vest Agder
Meldinger: 2.269
|
Næ det hørtes jo koselig ut det jo... Skulle vært der, men måtte bli en prioriteringssak denne gangen..
MEN, det er sikkert at vi kommer sterkere tilbake neste gang, sant sant!!!?? Jeg vet hvor mariepusen bor jeg, så veien går greit da Bente!!!
30-03-2004, 13:24 | #5 |
Veteranmedlem
|
Hei hei.. da er jeg på nett igjen også.. har en liten haug med bilder jeg skulle lagt ut.. noen som kan fortelle meg HVORDAN man gjør det nå.. for nå var det ikke sånn som det pleide å være lenger. (hvis noen skjønte dette...?)
|
31-03-2004, 12:58 | #6 |
Hjelpeadmin.
|
Du må bruke IMG taggen for å legge ut bilder nå.
I påsken får vi ny versjon, og da går det ann å legge ved bilder på vanlig måte igjen, Les kunngjøring som ligger på alle forum her inne.
31-03-2004, 16:36 | #7 |
Veteranmedlem
|
Okei. da tror jeg at jeg har forstått det.. Her håper jeg det kommer noen bilder.
Her er kes sin tass, Nicolai (skrives det sånn?) Han er 4 mnd. Er han ikke søt? Her er Lucas. Verten for selskapet. Han er jo 11 mnd tror jeg. skjønningen. Her er alle de små samlet i sofaen. Rart å tenke på at Disse tre er 4,5mnd, 6,5mnd og 11,5mnd og nesten nøyaktig like i str og mål!! Vi hadde det utrolig koselig selv om vi bare var 3 strykker. gremli hadde laget utrolig gode vafler og jeg aldri glemmer. mmm... Emilie elsket dem også. tusen takk for oss. |
31-03-2004, 18:01 | #8 |
Seniormedlem
Ble medlem: Apr 2003
Sted: Kristiansand
Meldinger: 2.216
|
Så fine bilder!
Fint at du fikk det til!
|