Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > BabyGalleri > Babyer født i 2004 > Født februar 2004
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 08-04-2004, 21:29   #1
Elisabet
Seniormedlem

Elisabets avatar

Ble medlem: Nov 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 2.451
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Min lille prinsesse

Nå får jeg teste ut om jeg får til dette med bilder. Vil jo gjerne få lagt ut bilde en min skjønne nyankomne prinsesse.

Her er hun 12 dager gammel:

Så har vi jo en stolt storesøster som skal være med på alt som skjer. Så heldig vi er som har fått to flotte jenter.

Vilde Kristine født 25. februar 2004

Sist redigert av Elisabet den 02-06-2004 kl 13:45.
Elisabet er logget av   Svar med sitering
Old 10-04-2004, 13:28   #2
Mondeo
Veteranmedlem

Mondeos avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Sør-Rogaland
Meldinger: 3.031
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min lille prinsesse

Så søt hun er Elisabet! Ja,begge prinsessene dine er kjempeskjønne jo!

Mondeo er logget av   Svar med sitering
Old 27-04-2004, 17:21   #3
Siw
Veteranmedlem

Siws avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Bodø,skal flytte hjem til sørlandet!
Meldinger: 4.758
Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.Siw har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempeflotte jenter

Siw
Trollungene på 13,10 og 3 år.
Siw er logget av   Svar med sitering
Old 27-04-2004, 17:49   #4
Lilith
Moderator

Liliths avatar

Ble medlem: Aug 2002
Meldinger: 10.103
Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.Lilith har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelige jenter, Elisabet!

Lilith er logget av   Svar med sitering
Old 01-06-2004, 22:37   #5
Charmine
Seniormedlem

Charmines avatar

Ble medlem: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1.563
Charmine er fantastisk mot andre.Charmine er fantastisk mot andre.Charmine er fantastisk mot andre.Charmine er fantastisk mot andre.Charmine er fantastisk mot andre.Charmine er fantastisk mot andre.

Mangler bilde jo..

Gullgutten ble født 12.09.03
Kl 21:21

~En husmors arbeidsdag tar aldri slutt, så sant hun ber mannen om hjelp.....~
Charmine er logget av   Svar med sitering
Old 01-06-2004, 22:46   #6
June21
Supermedlem

June21s avatar

Ble medlem: Mar 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1.356
June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.June21 har en strålende fremtid.
Send a message via MSN to June21

Sitat:
Opprinnelig melding av Charmine:
Mangler bilde jo..
Jeg ser heller ikke bildene..

June21 er logget av   Svar med sitering
Old 02-06-2004, 13:45   #7
Elisabet
Seniormedlem

Elisabets avatar

Ble medlem: Nov 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 2.451
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå er bildene på plass igjen. Adressen på dem hos FotoKnudsen var tydeligvis forandret.

Vilde Kristine født 25. februar 2004

Elisabet er logget av   Svar med sitering
Old 02-06-2004, 16:52   #8
snusmumrikken
Veteranmedlem

snusmumrikkens avatar

Ble medlem: Dec 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 4.010
snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.snusmumrikken har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to snusmumrikken

Jentene dine er nydelige Elisabeth! Uttrykket til lillesøster på badebildet er jo bare helt ubetalelig!

mumrik og Sigrid Aurora 01.02.04
snusmumrikken er logget av   Svar med sitering
Old 07-06-2004, 20:45   #9
Maria78
Supermedlem

Maria78s avatar

Ble medlem: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 744
Maria78 har mye å være stolt av.Maria78 har mye å være stolt av.Maria78 har mye å være stolt av.Maria78 har mye å være stolt av.Maria78 har mye å være stolt av.Maria78 har mye å være stolt av.Maria78 har mye å være stolt av.Maria78 har mye å være stolt av.Maria78 har mye å være stolt av.Maria78 har mye å være stolt av.

Søte jenter, Elisabet!!!

Maria78 er logget av   Svar med sitering
Old 07-07-2004, 23:19   #10
Carisma
Supermedlem

Carismas avatar

Ble medlem: Nov 2003
Sted: Harstad
Meldinger: 1.126
Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.Carisma har en strålende fremtid.
Send a message via MSN to Carisma

Nydelige prinsesser!!!

Trym Februar 2004
Tirill Desember 1999
Carisma er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 23:45.