Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Vestlandet > Treffrapporter Vestlandet
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 25-04-2004, 10:28   #1
Phoeebee
Seniormedlem

Phoeebees avatar

Ble medlem: Jul 2002
Sted: Stockholm
Meldinger: 1.564
Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.Phoeebee har en strålende fremtid.
cool Sandnestreff 24.04.2004

Vi møttes klokken tolv utenfor McDonalds på vågen33 i sandnes. Dvs, Jeg og Malin, Elin21 og Malin og Kristin(en venninde av meg) og Elin møttes da. Kwistin og Martine kom en time etterpå... Kwistin får forklare hvorfor...

Regnet med at det kunne bli litt krøll med navnene, siden vi hadde 2xElin, 2xMalin og 2xKristin, men det gikk fint. Det var bare de to små Malinene som kunne bli litt forvirra! Vi spiste på McDonalds. Fant først et LITE bord, men flyttet til et litt større etterhvert. Ungene koste seg gløgg ihjel med pommes frites og hamburger og chicken nuggets og brus. Malin Yasmin fikk ikke ha så mye i fred, da, siden Haien Martine satt ved siden av! Men de delte villig vekk, så det gikk så fint så.

Etter at vi var ferdige å spise fikk vi hilse på et par amstaff valper på cirka 8 uker. DE var fine de!

Så vimset vi rundt litt. Gikk i lekebutikk, og spiste litt is. (Martine gumlet på en flaske spraybalsam. Like godt det!) Så var faktisk klokka blitt så mye at det var på tide å dra hjem. Kan ikke snakke for de andre, men jeg hadde ialfall en liten prinsesse som sov KJEMPE godt i natt. Mett og god, og full av nye intrykk.

Bare så synd jeg må vente så lenge før jeg kan gå på treff igjen, men håper på å kunne møtes når jeg kommer hjem på ferie i sommer!
Til dere som ikke ble med; Blæh på dere, vi hadde det kjempekos!!!

Bilder ble det også tatt! De får jeg desverre ikke til å legge inn, så det får Kwistin gjøre. Skal sende de i mail til henne!!!
Passord: GjestVelkommen til Malins Verden!

Legg til 1 år. De hadde ikke DaisyPath for 2006
Phoeebee er logget av   Svar med sitering
Old 25-04-2004, 11:01   #2
Elin22
Veteranmedlem

Elin22s avatar

Ble medlem: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 4.112
Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.
Send a message via MSN to Elin22
Sv: Sandnestreff 24.04.2004

Endelig fikk du skrevet rappot Phoeebee

Malin sv også som en prinsesse i natt,og hun koste seg skikkelig i går

Jeg hadde det kjempekjekt,og dem kan angre dem som ikke var med ja Håper å være med på treff til sommeren med deg også Phoeebee

Gleder meg til bildene kommer

Jeg er nygift med min kjære

Jeg er også stemamma til født 09122000

Sist redigert av Elin21 den 25-04-2004 kl 11:04.
Elin22 er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 23:46.