Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Barselgrupper > Eldre barn > 2001
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 15-06-2004, 23:01   #1
Matrix
Seniormedlem

Matrixs avatar

Ble medlem: Aug 2002
Sted: østlandet
Meldinger: 1.589
Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.Matrix har et ubeskrivelig bra rykte.
Lightbulb Augustklubben

Augustklubben har lidt nøyaktig samme skjebne som de øvrige barselgruppene for 2001, og det er at vi har først blitt slått sammen med sommerfødte 2001 barn, og deretter slått sammen til en stor 2001 gruppe.

Jeg vet at mange av de som likte seg i augustklubben etter hvert har forsvunnet fra sidene, og er sjeldnere innom. Jeg vet også at mange har savnet dette miljøet, og håpet på et initiativ fra noen slik at miljøet kunne ivaretas.

Nå er det slik at det finnes et slikt forum, og dersom du ønsker å fortsatt holde kontakten med resten av Augustklubbdamene og barna fra 2001, ber jeg deg sende meg en PM med ønsket brukernavn slik at jeg kan aktivere deg til forumet som ligger som underforum på nettstedet. Om dere vil, blir dere bare aktivert for bruk av augustklubben.

Jeg ønsker gamle kjente velkommen!

Sist redigert av Matrix den 16-06-2004 kl 09:16.
Matrix er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 23:34.