Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Barselgrupper > Eldre barn > 2003 > Januar og februar 2003
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 27-06-2004, 11:57   #1
Kwistin
Seniormedlem

Kwistins avatar

Ble medlem: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 2.631
Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.Kwistin har en strålende fremtid.
hyper Mitt utdrikninglag!!! Langt!

Jeg hadde stilt klokka på 11 i går.. Tenkte at de kanskje kom og henta meg i 12 tiden... Men nei... De kom 9.30, da sto en hel bunsj med venninner på soverommet og tok bilder av meg i senga mens jeg våkna.. De tok meg på senga bokstavelig talt!

Så gikk de opp i stua og ventet på meg mens jeg fikk kledt på meg noe enkelt.. Da jeg kom opp, sto det ferdigsmurte rundstykker som de hadde kjøpt på SPAR, og eplejus og appelsin jus, sambo kokte kaffe.. Så satt vi rundt spisebordet i stua og hadde frokost i lag... Kjempe koz

Jeg fikk gå ned på badet og dusje, sminke og kle meg etterpå, så kjørte vi 3 bilder ned til et Helse og velvære senter, rett før kl.11, hvor jeg fikk en times masasje, av føtter, legger, lår rumpe, rygg, armer, hender og fingrer! Deilig.. Men samtidig litt vondt, for jeg hadde MASSE muskelklumper og stress vondter i mellom skulderbladene, og nedi korsryggen.. Så mens jeg lå der, gikk forloveren min inn og byttet om klærne mine, så etter masasjen, måtte jeg ta på meg en lilla lårlang kortbukse i str.50/52 og en rosa genser, bukseseler, og oppå der en grønn genser, som det var sydd på Mike i monsterbedriften kostymet til på, og for store lillablå slangeskins støvletter, og en vinrød stygg stor veske Trøtt i trynet som jeg var, og sminken helt dratt utover...

De pyntet håret mitt med "20" haler og fletter, og en linjal!!!

Jeg var dritlekker! Håper jeg får vist dere bilder når jeg får dem selv!

Så kjørte vi videre til en STOR "utstillingsstol" som står høyt på en kasse. Den står utenfor REMA1000 på Ålgård, og ved hovedveien. Den måtte jeg klatre oppi med hjelp av gardintrapp og en høy venninnes skulder..

Der skulle jeg sitte, med en liter med øl, og de sto med plakat der det sto "Gi en fløyt, og jeg tar meg en støyt" Hjelpede meg.... Folk tuta som galne, og jeg drakk så fort at det nesten kom opp igjen... Brakk meg.... Så da begynte jeg og nippe heller, og sitte og tømme ut litt når ingen så.. Staaakar storesøsteren min sto på nedsiden, og var livredd for meg.. "Går det bra med deg der oppe", "fryser du" " Må ta det litt med ro, jeg ser øynene dine går i kryss" "Hjelp, hvordan skal du komme deg ned!"
Men det gikk fint og komme seg ned. Heldigvis.... Trodde jeg skulle rive i stykker stolen da jeg klatret ned, den revnet... Men det gikk bra!

Ja, men så mens jeg satt der, kom plutselig en varebil med ett annet utdrikningslag, så den mannlige "brudgom to be" kom springene ut av bilen og klatret opp i stolen med meg.. Jeg hadde aldri sett mannen før... Men vi skålte og småsnakket litt, og fant ut at han også skulle gifte seg 10.Juli

Så hoppet han ned, og de reiste videre... (Han var kledt i sykkelbukse, stoor silkeskjorte og snekkerbelte )

Så var det kjøretur igjen... Da bar det til Mega, hvor jeg fikk en handleliste på en 6 pk øl, 2 poser chips, en banan!, en halaenliter brus, og en snopepose.. Men jeg fikk ikke ta varene fra hyllene! Jeg måtte ta fra andre sine handlevogner

Noen ble sure og gretne, og noen tok det med et smil, noen så teit på meg, og noen så overlegent på meg

Så betalte forloveren min, og vi kjørte videre og stoppet utfor kina resturanten, hvor vi alle spiste lunsj, hadde øl og brus.. Så fikk jeg pakker, jeg måtte åpne og gjette hvem denne tingen var fra, gjettet jeg feil, måtte jeg ta 2 store slurker øl... Jeg gjettet halvparten riktig.. Vi satt der en stund, og etterpå bestilte vi taxi opp til en venninne som var med, hvor vi hadde snacks, og mere og drikke.. De kledde seg opp for byen, og det måtte jo jeg og... Så jeg fikk skiftet til en oransj stor bukse, en hvit og blå stripete genser, en lang "india" inspirert kappe/vest oppå og de deilige skoene, med buksa oppi, og den flotte vesken... Og 2 musefletter på sidene..

Så ble vi kjørte til byen, hvor vi ente opp på en karaoke bar, for en viss Phoeebee fra NM hadde sakt til min forlover at jeg var flink til og synge!

Jeg trodde jeg skulle besvimt der jeg sto og sang "Bryan Adams- Please forgive me" Jeg sto og pinnholdt en venninne av meg i hånden mens jeg sang....

Traff en kamerat der vi var, han kjøpte en gedigen øl til meg, og seg selv, som vi satt og skålet med.. hehehe...

Jeg ble forresten spurt av en fyr jeg kjenner litt, om hvorfor jeg gikk i så rare klær... Om jeg var gravid igjen For en tulling!!!

Udrikningslaget begynte og minke, det var på tide og komme seg hjem... Jeg var trøtt og fæl, og tok 2.30 bussen hjem....

Så i dag murrer jeg i hele kroppen, "skambanket" i kroppen etter masasjen... Trøtt og fæl.... Og svigers skal komme på kaffe i dag....

Men jeg hadde det helt supert i går. Kjempe kjekt!!! til alle som var med i går!

15/04/99

20/02/03

Trenger du sanger til bryllup osv.? Send meg en PM

Sist redigert av Kwistin den 06-07-2004 kl 23:44.
Kwistin er logget av   Svar med sitering
Old 27-06-2004, 14:13   #2
Mayani
Supermedlem

Mayanis avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 1.361
Mayani har mye å være stolt av.Mayani har mye å være stolt av.Mayani har mye å være stolt av.Mayani har mye å være stolt av.Mayani har mye å være stolt av.Mayani har mye å være stolt av.Mayani har mye å være stolt av.Mayani har mye å være stolt av.Mayani har mye å være stolt av.Mayani har mye å være stolt av.
Send a message via Yahoo to Mayani
Sv: Mitt utdrikninglag!!! Langt!

Hørtes jo kjempemorsomt ut Hæla i taket og tenna i tapeten
Old 27-06-2004, 16:36   #3
Miamor
Supermedlem

Miamors avatar

Ble medlem: Jan 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 1.165
Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.
Send a message via MSN to Miamor

Hørtes jo kjempevellykket ut da!

Hjemmesiden til Martine:
http://baby.libero.no/MARTINES-HJEM...in.aspx?id=2338

Brukernavn:gjest
Passord:gjest

Miamor er pålogget nå   Svar med sitering
Old 27-06-2004, 19:17   #4
Pelen
Seniormedlem

Pelens avatar

Ble medlem: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2.100
Pelen har mye å være stolt av.Pelen har mye å være stolt av.Pelen har mye å være stolt av.Pelen har mye å være stolt av.Pelen har mye å være stolt av.Pelen har mye å være stolt av.Pelen har mye å være stolt av.Pelen har mye å være stolt av.Pelen har mye å være stolt av.

Skikkelig gøy!!!

Håper du har fått slappet av i dag. Nå er det ikke langt igjen!

Klem Pelen

Pelen er logget av   Svar med sitering
Old 27-06-2004, 19:20   #5
Sessa
Supermedlem

Sessas avatar

Ble medlem: Aug 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 1.181
Sessa er fantastisk mot andre.Sessa er fantastisk mot andre.Sessa er fantastisk mot andre.Sessa er fantastisk mot andre.Sessa er fantastisk mot andre.Sessa er fantastisk mot andre.Sessa er fantastisk mot andre.
Send a message via MSN to Sessa

Så flott du har hatt det! Ganske likt mitt utdrikningslag faktisk

Sessa er logget av   Svar med sitering
Old 27-06-2004, 19:27   #6
Lillepia
Seniormedlem

Lillepias avatar

Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1.976
Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.

Virker som du har hatt et morsomt utdrikingslag

Murstein og mørtel skaper et hus, men barnelatter skaper et hjem.

Lillepia er logget av   Svar med sitering
Old 27-06-2004, 20:17   #7
Lotte-77
Supermedlem

Lotte-77s avatar

Ble medlem: Jan 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 777
Lotte-77 har en aura rundt seg.Lotte-77 har en aura rundt seg.Lotte-77 har en aura rundt seg.

Schtilig Hørtes ut som du ble utdrukken ja
Du må og ha vært litt av et syn

Var og i utdrikkingslag igår,men alt vi gjorde var å reise til ei øy og var på ei hytte..Og fikk maaaange spørsmål: "drikke du ikkje??" Drakk masse eg,VANN

Diskuter ikke med ham,husk at også han har rett til sine idiotiske meninger..
Lotte-77 er logget av   Svar med sitering
Old 27-06-2004, 20:59   #8
Eirill
VIP-Medlem

Eirills avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Langtvekkistan
Meldinger: 5.413
Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.Eirill har en strålende fremtid.

Hørtes ut som om du var et nydelig syn!

*Mimrer 4 år tilbake, da stakkarne prøvde å sjenke avholdsbrura! *

- Resultatet av den dårlige forsommeren kommer i mars 2005 -
Eirill er logget av   Svar med sitering
Old 27-06-2004, 22:51   #9
Werty
Supermedlem

Wertys avatar

Ble medlem: Mar 2003
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1.011
Werty er som en uslipt juvél.Werty er som en uslipt juvél.Werty er som en uslipt juvél.

Håper å få se bilder av deg ja!!

Høres ut som et vellykka utdrikkningslag!!

Werty er logget av   Svar med sitering
Old 28-06-2004, 07:54   #10
Unique
Supermedlem

Uniques avatar

Ble medlem: Mar 2003
Sted: Finnmark
Meldinger: 843
Unique vil raskt nok bli berømt.Unique vil raskt nok bli berømt.

Vel overstått utdrikkingslag! Håper formen er blitt bra igjen!
Virker som du hadde det kjempegøy - nå er du snart i mål med bryllup også!!

Lillegutt født februar 2003 og en liten oktober i magen
Unique er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 09:32.