Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Barselgrupper > Eldre barn > 2003 > Mars 2003
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 28-06-2004, 13:28   #1
Elin22
Veteranmedlem

Elin22s avatar

Ble medlem: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 3.986
Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.
Send a message via MSN to Elin22
hyper Heisann jenter! Nå har jeg blitt skikkelig utdrukken

Dere husker sikkert jeg la ut en melding på lørdag om at jeg fortsatt satt her og ventet etter sambo hadde blitt hentet!Jeg gikk i dusjen, og etter jeg var ferdig bankte det på døren, det var da en kompis sin far som kom og skulle hente meg på traktor I FELLESKJØPKLÆR Så vi kjørte ned her i Klepp en runde, heldigvis ingen kjente ute, så det ble ikke fullt så flaut:_puh:

Men alle veninnene mine som sko bli med stod nede på bakeren og ventet på meg!Jeg fikk et horn med ost og skinke til Fikk ikke lov å begynne å drikke enda fikk jeg besjed om

Det bar avgårde i to biler med tre i hver bil(vi var bare 6 stykker) Jeg fikk bind forand øynene, og merket fort at vi var på vei ut mot sola*fnise* Men jeg kommenterte det ikke enda! Når vi kom til helikopterservice på sola fikk jeg ta av skjerfet, for da skulle jeg nemlig ut og fly helikopter

Og etter flyturen måtte jeg ta min første øl!
Det var en gammel kompis av meg som føyk flyet, så det var kjempekoseligt*nikker* Vi fløy i en halvtime, og da rakk jeg nemlig å få med meg Klepp, Bryne, Nærbø, Ålgård, Sandnes,Sola og Stavanger! Og han tok tre magesug etter hverandre, det var helt kanon *nikker*
Jeg fikk til og med styre flyet, det var en opplevelse!

Så bar det til Sandnes i langgata, for der fikk jeg en overraskelse om at jeg skulle gå på ski!Jeg gikk da i en svart sykkelbukse, og hvit t-skjorte som det stod at jeg skulle gifte meg!

Så skulle jeg stå på rutebilstasjonen og spille Ja, vi elsker på kornett Jeg har gått i korps med det er mangen år siden, så jeg husket jo ikke en eneste note Men jeg spillte ihvertfall etter jeg hadde fått lyd i den, men kom ikke så langt på sangen da! 14 kroner fikk jeg for jobben av publikum! Da hadde jeg på meg en knall orange singlet, knall grønn bukse, og en stor mammaskjorte meg hvite og svarte rundinger på!

Så bar det inn på vågen33 på sandnes der jeg skulle tegne portrett for 10kr på 5 minutter! Det kom en fyr, og dei klarte lokke han med seg på denne galskapen, men jeg kan ikke si han lignet på fyren jeg klarte å rable ned

Så var det bort i bilene og skifte klær!Jeg fikk tildelt en kjole, som det var tegnet figurer på som folk kunne kjøpe for 10 krone tegningen visstnok! Og så stod det noe om at jeg skulle gifte meg neste uke, og hvor kåt jeg var

Vi gikk rundt for å prøve å selge meg da, det var da vi traff mannfolka på Helan og Halan!Dem var nok så skjenkte dei i forhold til jeg var

Jeg er nygift med min kjære

Jeg er også stemamma til født 09122000

Elin22 er logget av   Svar med sitering
Old 28-06-2004, 13:30   #2
Elin22
Veteranmedlem

Elin22s avatar

Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.Elin22 har mye å være stolt av.
Sv: Heisann jenter! Nå har jeg blitt skikkelig utdrukken

Vi fikk nå solgt meg til tre stykker etter vi gikk derfra! Så det var ikke mye til kjole jeg hadde igjen etterpå da! Men jeg fikk ta av meg kjolen da, og ta på meg sykkelbuksa og t- skjorta igjen!

Så bar det hjemover, med ett oppdrag igjen! Vi stoppte på statoil her på Klepp, og jeg skulle vaske tre bil vinduer! Det gikk unna det også ja!

Så var det hjem og i dusjen, og drikkinga begynnte for fullt! Vi skulle ha vorspiel hos meg, og så skulle vi reise ut i ni tiden! Vi ble hentet i taxi og kjørt opp til en kompis av meg og sambo! Der var alle mannfolka i full gang med festen, og vi hadde med grillen, så det ble grilling og festing der da!
Og når klokka nærma seg ett på natta bar det til Sandnes! Og det er jammen ikke lett å holde styr på 20 personer som er ute sammen:_puh:

Vi var ikke hjemme før 06.00 på morningen så jeg sov lenge den dagen. Vi hadde også besøk av en gammel kompis av sambo som var med på utdrikningslaget hans den natta, så jeg fikk liksom ikke tid å komme inn her!
Og formen den var ikke god den heller, veldig dårlig for det tok virkelig på å være så aktiv en hel dag

Men alt i alt har jeg hatt en veldig fin dag, noe syns jeg kunne vært bedre, men noen av mine veninner ville ikke være med å betale noe særligt, så da ble det ikke ting som kostet, og det ble jeg veldig skuffa over

Bildene har jeg ikke fått enda, så dei legger jeg inne en annen dag, men bilder skal dere få se *blunker*

Fikk ikke alt i en melding

Old 28-06-2004, 13:33   #3
efios
Veteranmedlem

efioss avatar

Sted: I egen leilighet
Meldinger: 3.532
efios har mye å være stolt av.efios har mye å være stolt av.efios har mye å være stolt av.efios har mye å være stolt av.efios har mye å være stolt av.efios har mye å være stolt av.efios har mye å være stolt av.efios har mye å være stolt av.efios har mye å være stolt av.efios har mye å være stolt av.

Det høres ut som et morsomt utdrikkingslag, selv om de ikke ville legge så masse penger i det. Helikopter tur er en kjempeopplevelse!
Old 28-06-2004, 13:33   #4
ELT
Seniormedlem

ELTs avatar

Ble medlem: Apr 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2.644
ELT har mye å være stolt av.ELT har mye å være stolt av.ELT har mye å være stolt av.ELT har mye å være stolt av.ELT har mye å være stolt av.ELT har mye å være stolt av.ELT har mye å være stolt av.ELT har mye å være stolt av.ELT har mye å være stolt av.ELT har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig melding av Elin21:
Men alt i alt har jeg hatt en veldig fin dag, noe syns jeg kunne vært bedre, men noen av mine veninner ville ikke være med å betale noe særligt, så da ble det ikke ting som kostet, og det ble jeg veldig skuffa over

Synes det høres ut som om du har veldig kreative venner jeg Elin?? Skjønte ikke hlte akkurat dette? Helikoptertur er vel dyrt det vel??? Var det noe spesielt de fortalte deg at du ikke fikk være med på eller noe???
Old 28-06-2004, 13:35   #5
My_og_IM
Supermedlem

My_og_IMs avatar

Ble medlem: May 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 576
My_og_IM er som en uslipt juvél.My_og_IM er som en uslipt juvél.My_og_IM er som en uslipt juvél.
Send a message via Yahoo to My_og_IM

Wao!
Og så helekopter tur!!
Det hørtes kjempe bra ut!!
Hvordan er formen nå?

(Gubben var fyllesyk i fire dager etter sitt utdrikkingslag...)
Old 28-06-2004, 13:41   #6
mia
Seniormedlem

mias avatar

Ble medlem: Dec 2003
Sted: Dale
Meldinger: 2.048
mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.mia har en strålende fremtid.

Hørtes jo friskt ut, jeg var i Langata på lørdag, men var vel så begravet og oppslukt i bokhandlerene at jeg ikke hadde fått det med meg uansett.
Hørtes ut som en festlig dag. Nå er det bare 5 dager igjen Elin
Old 28-06-2004, 13:49   #7
Rufus
Seniormedlem

Rufuss avatar

Ble medlem: Jul 2002
Sted: Hadeland
Meldinger: 1.844
Rufus er fantastisk mot andre.Rufus er fantastisk mot andre.Rufus er fantastisk mot andre.Rufus er fantastisk mot andre.Rufus er fantastisk mot andre.Rufus er fantastisk mot andre.Rufus er fantastisk mot andre.Rufus er fantastisk mot andre.

Du fikk da oppleve mye!!! Likte spesielt godt helikopterturen din! Det hadde jeg satt stor pris på!

Skulle ønske jeg hadde fått et utdrikningslag jeg. Det ble ikke tid før bryllupet, men jeg fikk beskjed om at det skulle arrangeres noe i etterkant. Siden har jeg ikke hørt noe som helst..... Det er 4 år siden....

Rufus, Storebror født august 2001 og Lillesøster født mars 2003
Rufus er logget av   Svar med sitering
Old 28-06-2004, 13:52   #8
Elin22
Veteranmedlem

Elin22s avatar

Sitat:
Opprinnelig melding av ELT:
Synes det høres ut som om du har veldig kreative venner jeg Elin?? Skjønte ikke hlte akkurat dette? Helikoptertur er vel dyrt det vel??? Var det noe spesielt de fortalte deg at du ikke fikk være med på eller noe???

Jo, dei var veldig kreative Men var litt problemer med noen av veninnene mine, så dem dukket ikke opp, det ble jeg litt skuffa over Men men sikkert greit dem ikke kom da, for jeg ville ikke hatt noen fighter her da

En minnerik dag var det ihvertfall

Old 28-06-2004, 13:54   #9
Elin22
Veteranmedlem

Elin22s avatar

Sitat:
Opprinnelig melding av My_og_IM:
Wao!
Og så helekopter tur!!
Det hørtes kjempe bra ut!!
Hvordan er formen nå?

(Gubben var fyllesyk i fire dager etter sitt utdrikkingslag...)

Formen er bedre nå, men jeg kjenner det enda! Men har ikke så god tid å tenke på det heller nå, så masse som skal ordnes:_puh:

Old 28-06-2004, 13:55   #10
LaLuna
Supermedlem

LaLunas avatar

Ble medlem: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1.030
LaLuna er fantastisk mot andre.LaLuna er fantastisk mot andre.LaLuna er fantastisk mot andre.LaLuna er fantastisk mot andre.LaLuna er fantastisk mot andre.LaLuna er fantastisk mot andre.LaLuna er fantastisk mot andre.LaLuna er fantastisk mot andre.

Puh! For en dag, det var ikke lite du måtte gjennom, Elin!
Og snart er du gift...
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 17:50.