|
|
 |
|
05-07-2004, 18:50
|
|
VIP-Medlem
Ble medlem: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 5.041
|
Nå har jeg giftet meg, og her kommer en lang rapport!
Nå har jen endelig tid til å sette meg ned og skrive rapport til dere!
Jeg skrev en rapport i går, og den var laaaang, men pc-en klikka, så da får dere den nå!
Hele lørdagen begynnte jo som sagt med at jeg kastet opp, og ja, jeg var veldig nervøs 
Jeg reiste til frisøren klokka 13.00, og fant frisyren jeg hadde lyst på, og jeg må si jeg er veldig fornøyd med den  Hun brukte litt over to timer på meg, og jeg betalte bare 1600,- og et var inkludert at hun la negler på meg dagen før, og et syns jeg var billigt!
Limosinen kom og hentet meg, forlover og brudepike klokka 15.30! Vi kjørte da opp til kirka, og forloveren min ble sluppet av der! Jeg og brudepika fikk oss en ekstra kjøretur å lenge vielsen ikke begynnte før 16.00!
Vi kom opp til kirka 15.55, kjempefin tid  Da stod min far og forloveren min utenfor og ventet på oss! Og jeg kommer aldri til å glemme ansiktsuttrykket min far hadde da han så meg  Han var med andre ord veldig stolt!
Vi kom inn inngangen, og han kirke fyren slo av klokkene når vi var klar, og så startet han musikken, da kjente jeg at jeg skalv i knærne, og magen holdt på å vrenge seg, sånn føltes det ihvertfall!
Men vi begynnte å gå oppover, brudepika gikk foran oss!Hørte etter vielsen at brudepika hadde grått når hun gikk oppover, hun er 8 år gammel!
Jeg så på sambo at når jeg kom opp så stod han der med tårer i øynene  Det var veldig sterkt for han å se meg komme opp der, og så syns han jeg var alleles nydelig, han hadde trodd jeg kom til å bli fin, men ikke så fin sa han 
Vielsen var veldig fin, og alle gjestene inkl meg og sambo var veldig fornøyd med presten!
|
|
05-07-2004, 18:50
|
|
VIP-Medlem
Sted: Rogaland
Meldinger: 5.041
|
Sv: Nå har jeg giftet meg, og her kommer en lang rapport!
Etter vielen bar det til fotografen, det var en sprek dame som fotograferte! Vi hadde med oss forloverene, Malin, brudepike og storesøster! Så det blir mangen bilder, gleder meg bare til å få dem jeg! Vi fikk med oss et bilde der gjestene kunne signere på!
Klokka 19.00 var det middag, og vi ble godt motatt av gjestene! Middagen var litt lang, men det syns jeg var koselig! Var veldig mangen sanger, og sambo holdt en vakker tale
Vi danste og koste oss senere ut på kvelen etter at ungene hadde reist! Baren opnet også da! Alle ungene reiste 22.00, det gjorde Malin også, og da var hun stuptrøtt! Hun lagte ikke en lyd i kirka heller, så det gikk over all forventning
Klokka 00.00 var det kaker og smørbrød, og bryllupskaka som min forlover hadde ordnet til oss, var kjempegod! Det var to kaker med bru, dere vett nok hva jeg mener  Vi hadde også en kake med bilde av meg og sambo på, den var så tøff!
Det ble en del dansing etter kakene også! Brudevalsen gikk forresten kjempefint! Avslutningen kom klokka 01.30, da delte toastmasteren ut et telys til hver av gjestene, og jeg og sambo satt da med et bord, med gjestene i ring rundt oss! Toastmateren la ned et hjerte, og gjetene la telys inne i hjerte, men det ble spillt en romantisk melodi  Det var jo bare så romantisk da! Toastmasteren var bare helt topp, han kan jeg anbefale på det sterkeste til andre!
Klokka 02.00 ble vi hentet og kjørt til Kronen Gård Hotell, hvor vi hade fått brudesuite av min søster! Der hadde dei laget til med levende lys, roseblad på senga, fruktfat og champagne! Veldig romantisk og koseligt! Vi fikk servert en romantisk og veldig god frokost på morningen
Jeg må si jeg har hatt den beste dagen i mitt liv, og den var verdt hver eneste krone! Det er noe sambo også er enig i nå, han var litt i mot alt det jeg ville ha fortår dere! Men når jeg planlegger, da blir det jammen bra!
Nå føler vi oss nyforelska begge to, og livet er herligt
Tusen takk for alle lykkeønskninger jenter
Skal prøve å legge ut sangen jeg lagte til sambo, som han syns var kjempefin!
Og så skal jeg legge ut noen bilder på mars 03 
|
|
05-07-2004, 19:00
|
|
Supermedlem
Ble medlem: Nov 2001
Sted: Ville vesten
Meldinger: 731
|
Gratulerer som frue, Elin!
|
|
05-07-2004, 19:05
|
|
Supermedlem
Ble medlem: Mar 2003
Meldinger: 1.011
|
Gratulerer Elin !!!
Høres ut som om dere har hatt en fantastisk flott dag som dere kommer til å huske lenge 
|
05-07-2004, 19:11
|
|
Veteranmedlem
Ble medlem: Apr 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4.367
|
OK, nå MÅÅÅÅÅÅÅ jeg snart gifte meg
Høres ut som en fantastisk dag Elin. Det unner jeg deg virkelig også da!!!!
Gratulerer igjen 
|
05-07-2004, 19:14
|
|
Supermedlem
Ble medlem: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 891
|
Det hørtes ut som en helt fantastisk dag! Gratulerer så mye Elin 
|
|
05-07-2004, 19:27
|
|
Seniormedlem
Sted: Stavanger
Meldinger: 1.624
|
Fint at dere begge hadde en uforglemmelig dag 
Gratulerer som frue 
|
05-07-2004, 19:42
|
|
Supermedlem
Ble medlem: May 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1.294
|
Snufs.
Sitter her med tårer i øynene.
Alt hørtes helt fantastisk ut!
Gratulerer til dere alle tre!!

Ø født 18.april 2005
|
|
|
05-07-2004, 19:43
|
|
Veteranmedlem
Ble medlem: Apr 2003
Sted: Oppe på fjellet
Meldinger: 3.446
|
Så flott at det ble en nydelig dag.
Takk for en fin rapport, og enda en gang gratulerer som nygift. 
|
|
|
05-07-2004, 20:09
|
|
Medlem
Ble medlem: Feb 2004
Sted: Midt i landet.
Meldinger: 464
|
Gratulerer så mye som nygift Elin, det hørtes ut som det ble en strålende dag for alle sammen 
|
|
Diskusjonverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Forumregler
|
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg