Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Midt-Norge > Treffrapporter Midt-Norge
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 11-07-2004, 23:04   #1
Pelleline
Medlem

Pellelines avatar

Ble medlem: Jun 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 307
Pelleline er fantastisk mot andre.Pelleline er fantastisk mot andre.Pelleline er fantastisk mot andre.Pelleline er fantastisk mot andre.Pelleline er fantastisk mot andre.Pelleline er fantastisk mot andre.Pelleline er fantastisk mot andre.
Bilder fra søndagstreff hos Hildepilde!

Omsider fikk også jeg(!) møte noen av de andre Kr.sund'erne. Artig å få litt ansikter på alle disse nick'ene - går jo litt i surr iblant
I tillegg til Hildepilde-vertinne - som varta opp med vafler (nam nam) - så var også Hazel, Belsebub og jeg selv der. Til sammen ble det da 6 unger, 4 voksne, en katt og en hund.

Lur som jeg var, så lot jeg laderen til kameraet ligge hjemme... Dermed ble det ikke så mange bilder, og beklagelig nok rakk jeg aldri å ta et eneste ett av Julie før batteriet var utlada. Får ha det til gode da. -Men dersom jeg hadde tatt ett av Julie, så ville det definitivt blitt mens hun vandra rundt med veslepus i hendene. Hun var nemlig mektig opptatt av kattungen og bedrev også en slags oppdragelse, i form av "du-skal-lære-å-like-dukkevogna" gang på gang. Synes de var tålmodige begge to

Her er iallfall bildene som ble tatt:
Martin (Pelleline) og Lukas (Hazel) leiker med den spinnville kattungen

Lukas - alias Supermann - & Martin igjen:

Hmmmm.... En smule skeptisk til dette her, ja:

Lukas, Marte (Hazel) & Martin. Ungene var flinke til å leke med hverandre. Selvsagt stor stas med andres leker

Irene (Belsebub) i farta!

Even Mathias var stadig å se med noe mat i munn...! Kosa seg skikkelig

Etter å ha vært inne en god stund, gikk vi utafor og ungene leika videre der. Da var det selvsagt massevis med superfine bildemotiver, men da hadde kameraet for alvor takka for seg...

Koselig hadde vi det i hvert fall, og tusen takk til Hildepilde for hus til disposisjon og oppvartning

Sist redigert av Pelleline den 11-07-2004 kl 23:05. Årsak: Bare glemte å nevne at jeg også var på treffet, men kanskje innlysende det...?!
Pelleline er logget av   Svar med sitering
Old 11-07-2004, 23:11   #2
Hildepilde
Veteranmedlem

Hildepildes avatar

Ble medlem: Dec 2003
Sted: i et rødt hus på nordmøre
Meldinger: 3.179
Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.Hildepilde har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Hildepilde Send a message via Yahoo to Hildepilde
Sv: Bilder fra søndagstreff hos Hildepilde!

hahahaha DET bildet av Even Mathias da!
Ja han kosa seg skikkelig.Jeg digger å ha treff.Er nok oversosial til tider
Barna var som vanlig snille.Arti å møte Martin også,skikkelig godklomp

1998 2003
Hildepilde er logget av   Svar med sitering
Old 12-07-2004, 08:49   #3
Hazel
Supermedlem

Hazels avatar

Ble medlem: Mar 2002
Meldinger: 940
Hazel er fantastisk mot andre.Hazel er fantastisk mot andre.Hazel er fantastisk mot andre.Hazel er fantastisk mot andre.Hazel er fantastisk mot andre.Hazel er fantastisk mot andre.
Send a message via MSN to Hazel

Artig å få møte deg og Martin, Pelleline, det ble et koselig lite treff. Fine bilder!
Old 12-07-2004, 08:55   #4
Smukki
Supermedlem

Smukkis avatar

Ble medlem: May 2004
Sted: Bodø
Meldinger: 902
Smukki har mye å være stolt av.Smukki har mye å være stolt av.Smukki har mye å være stolt av.Smukki har mye å være stolt av.Smukki har mye å være stolt av.Smukki har mye å være stolt av.Smukki har mye å være stolt av.Smukki har mye å være stolt av.Smukki har mye å være stolt av.
Send a message via MSN to Smukki Send a message via Yahoo to Smukki

Fine bilder....det er så koselig med treff!

Smukki er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 00:49.