11-07-2004, 23:04 | #1 |
Medlem
Ble medlem: Jun 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 307
|
Bilder fra søndagstreff hos Hildepilde!
Omsider fikk også jeg(!) møte noen av de andre Kr.sund'erne. Artig å få litt ansikter på alle disse nick'ene - går jo litt i surr iblant
I tillegg til Hildepilde-vertinne - som varta opp med vafler (nam nam) - så var også Hazel, Belsebub og jeg selv der. Til sammen ble det da 6 unger, 4 voksne, en katt og en hund. Lur som jeg var, så lot jeg laderen til kameraet ligge hjemme... Dermed ble det ikke så mange bilder, og beklagelig nok rakk jeg aldri å ta et eneste ett av Julie før batteriet var utlada. Får ha det til gode da. -Men dersom jeg hadde tatt ett av Julie, så ville det definitivt blitt mens hun vandra rundt med veslepus i hendene. Hun var nemlig mektig opptatt av kattungen og bedrev også en slags oppdragelse, i form av "du-skal-lære-å-like-dukkevogna" gang på gang. Synes de var tålmodige begge to Her er iallfall bildene som ble tatt: Martin (Pelleline) og Lukas (Hazel) leiker med den spinnville kattungen Lukas - alias Supermann - & Martin igjen: Hmmmm.... En smule skeptisk til dette her, ja: Lukas, Marte (Hazel) & Martin. Ungene var flinke til å leke med hverandre. Selvsagt stor stas med andres leker Irene (Belsebub) i farta! Even Mathias var stadig å se med noe mat i munn...! Kosa seg skikkelig Etter å ha vært inne en god stund, gikk vi utafor og ungene leika videre der. Da var det selvsagt massevis med superfine bildemotiver, men da hadde kameraet for alvor takka for seg... Koselig hadde vi det i hvert fall, og tusen takk til Hildepilde for hus til disposisjon og oppvartning
Sist redigert av Pelleline den 11-07-2004 kl 23:05. Årsak: Bare glemte å nevne at jeg også var på treffet, men kanskje innlysende det...?! |
11-07-2004, 23:11 | #2 |
Veteranmedlem
|
Sv: Bilder fra søndagstreff hos Hildepilde!
hahahaha DET bildet av Even Mathias da!
Ja han kosa seg skikkelig.Jeg digger å ha treff.Er nok oversosial til tider Barna var som vanlig snille.Arti å møte Martin også,skikkelig godklomp
12-07-2004, 08:49 | #3 |
Supermedlem
|
Artig å få møte deg og Martin, Pelleline, det ble et koselig lite treff. Fine bilder!
12-07-2004, 08:55 | #4 |
Supermedlem
|
Fine bilder....det er så koselig med treff!
|