Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Midt-Norge
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 14-07-2004, 01:06   #1
LindaSD
Medlem

LindaSDs avatar

Ble medlem: Jul 2004
Sted: Trondheim, men er egentlig Bodøværing.
Meldinger: 195
LindaSD er fantastisk mot andre.LindaSD er fantastisk mot andre.LindaSD er fantastisk mot andre.LindaSD er fantastisk mot andre.LindaSD er fantastisk mot andre.LindaSD er fantastisk mot andre.LindaSD er fantastisk mot andre.LindaSD er fantastisk mot andre.
Send a message via MSN to LindaSD
Exclamation Trondheim

Heia! Skal flytte til Trondheim vi til høsten... på Moholt. Er det noen av dere som bor der? Er så utolig lite kjent der...

LindaSD er logget av   Svar med sitering
Old 15-07-2004, 15:58   #2
Susanne
Seniormedlem

Susannes avatar

Ble medlem: Feb 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 2.196
Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.Susanne har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Susanne
Sv: Trondheim

Hei.
Håper du liker deg i Trondheim!
Jeg liker meg hvertfall veldig godt her.

Maria f. 19.08.03

Maria sin hjemmeside : http://baby.libero.no/lille_maria

Brukernavn og passord er maria

Susanne er logget av   Svar med sitering
Old 15-07-2004, 18:00   #3
maribo
Seniormedlem

maribos avatar

Ble medlem: Apr 2002
Sted: Orkdal
Meldinger: 1.611
maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.maribo har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei - og velkommen til Trøndelag. Bor ikke i Trondheim selv, men gjorde det da jeg var student - en herlig by
Mener det er mange Trondheimsmammaer her inne, så det er sikkert noen som bor i nærheten av Moholt, også, vil jeg tro.

Lykke til med flyttinga!!!
Old 18-07-2004, 21:51   #4
Ragnhild
Supermedlem

Ragnhilds avatar

Ble medlem: May 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 588
Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.
Send a message via MSN to Ragnhild

Heisann!!
Jeg bodde på Moholt fram til juni, nå har jeg flyttet tilbake til Orkanger, men du vil sikkert trives tenker jeg!! Hvor på Moholt skal du bo da?

Kos og klem fra oss

Ragnhild er logget av   Svar med sitering
Old 18-07-2004, 22:18   #5
Papir
Medlem

Papirs avatar

Ble medlem: Mar 2002
Meldinger: 177
Papir Rykte er skrudd av

Velkommen hit!!

Papir er logget av   Svar med sitering
Old 27-07-2004, 08:45   #6
Emmi
Medlem

Ble medlem: Oct 2003
Meldinger: 143
Emmi vil raskt nok bli berømt.Emmi vil raskt nok bli berømt.

Hei!

Vi bor på Moholt (studentbyen)! Er selv innflytter til byen og har nettopp flytta hit opp, selv om vi har bodd i byen tidligere da. Kjenner ikke så mange her (veldig få med barn), så hvis du er interessert i å treffes, så er vi gjerne med på det! Hva skal du gjøre i byen forresten? Selv er jeg student (har vært i perm siste året), mens maken jobber her. Go'gutten vår er forresten 9,5 mnd gammel!

Det er ok å bo på Moholt. Har riktignok bodd andre steder i byen tidligere hvor jeg likte meg bedre, men Trondheim er i alle fall en super by!

Håper vi treffes om ikke altfor lenge da! Du må gjerne sende meg en mail. Adressen er: [email protected]

Klem fra meg (og )

Emmi er logget av   Svar med sitering
Old 30-07-2004, 20:20   #7
Ragnhild
Supermedlem

Ragnhilds avatar

Ble medlem: May 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 588
Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.Ragnhild har mye å være stolt av.
Send a message via MSN to Ragnhild

Så NÅ kommer dere flyttende til Moholt Hehe, kos dåkk da

Ragnhild er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 00:49.