Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Midt-Norge
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 21-07-2004, 08:14   #1
Gazelle
Æresmedlem

Gazelles avatar

Ble medlem: Sep 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 13.686
Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via ICQ to Gazelle
Nå drar vi til Molde strax!

Nå innen en times tid setter vi kursen for Molde. Jeg vet liksom ikke helt hvem som kommer på treff jeg og når det passer, men dere kan jo diskutere dere frem til et tidspunkt som passser på dagtid imorgen eller fredag så kan *Martine* sende meg en sms og si hva dere har blitt enige om? Skal vi si det sånn så lenge?
Da håper jeg mange har mulighet til å treffe oss mens vi er der
Old 21-07-2004, 08:20   #2
*Martine*
Seniormedlem

*Martine*s avatar

Ble medlem: Dec 2001
Sted: Ett fult hus på nordmøre!
Meldinger: 2.445
*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.
Sv: Nå drar vi til Molde strax!

Hva med å treffes i morgen kl. 18.00 på Milano
Da er jeg ferdig hos tannlegen og fått unna noe skolesekk shopping til elstemann

*Martine* og Joachim Rudi 29.Juni-04
De større gullungene
-02, -00 og -98
Bilder av Joachim
*Martine* er logget av   Svar med sitering
Old 21-07-2004, 09:18   #3
Gazelle
Æresmedlem

Gazelles avatar

Ble medlem: Sep 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 13.686
Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.Gazelle har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via ICQ to Gazelle

Vi kunne ikke tatt det på dagen da? Hva med kl 14-15 imorgen da f.eks? Milano-er det der vi møttes forrige gang? Fordi min søster jobber dagtid, og det er litt greit å få timene på kvelden sammen med henne/dem siden vi ikke skal være så lenge... Bare et forslag...
Old 21-07-2004, 11:23   #4
*Martine*
Seniormedlem

*Martine*s avatar

*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.*Martine* har en strålende fremtid.

Må bli før tannlegen da
For etterpå er jeg så bedøvd at jeg hverken klarer å spise eller prate normalt på noen timer (ok spise tunga mi skulle jeg klart da, sist gikk det 2timer før jeg kjente øret mitt igjen )...

De større gullungene
-02, -00 og -98
Bilder av Joachim
Old 21-07-2004, 11:27   #5
*Martine*
Seniormedlem

*Martine*s avatar

Kl 11.30 i morgen er jo ett fint tidspungt mente Gaz og jeg
Etter noen sms
Så heng dere på nå
MOLDE FRØKNER!!!

De større gullungene
-02, -00 og -98
Bilder av Joachim
Old 21-07-2004, 11:39   #6
Tove
Veteranmedlem

Toves avatar

Ble medlem: Oct 2002
Sted: Orkdal
Meldinger: 3.468
Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.

Kos dere masse, skulle gjerne tatt en tur, men jeg jobber..
Old 21-07-2004, 12:27   #7
*Martine*
Seniormedlem

*Martine*s avatar

Sikker på at du ikke er meget "syk" i morgen

De større gullungene
-02, -00 og -98
Bilder av Joachim
Old 21-07-2004, 19:45   #8
Shady
Seniormedlem

Shadys avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Norge et sted
Meldinger: 2.628
Shady har mye å være stolt av.Shady har mye å være stolt av.Shady har mye å være stolt av.Shady har mye å være stolt av.Shady har mye å være stolt av.Shady har mye å være stolt av.Shady har mye å være stolt av.Shady har mye å være stolt av.Shady har mye å være stolt av.

Å jeg som ville være med da!!

Men jeg kan ikke til Molde før på fredag. Skal på UL da, og har desverre ikke råd til å kjøre begge dagene.

Mikael f. juli 98
Jeanette f. des 95
Cecilie f. feb 94

Lille Luring ventes 22 des 04.
Shady er logget av   Svar med sitering
Old 21-07-2004, 19:49   #9
Tove
Veteranmedlem

Toves avatar

Ble medlem: Oct 2002
Sted: Orkdal
Meldinger: 3.468
Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.Tove har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig melding av *Martine*:
Sikker på at du ikke er meget "syk" i morgen

Old 22-07-2004, 00:18   #10
*Martine*
Seniormedlem

*Martine*s avatar

Huff blir det bare meg og Gaz da??
Koslig det også men hadde jo vært gøy om flere kunne komme da

De større gullungene
-02, -00 og -98
Bilder av Joachim
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 19:52.