Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Sørlandet > Treffrapporter Sørlandet
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 23-07-2004, 12:27   #1
Sille
Supermedlem

Silles avatar

Ble medlem: May 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 569
Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.Sille har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Ett lite koslig treff

Vi treaff hverandre i går, og gikk på kafe i Kunstmuseet. De som var med var Sille og Hallvard
Catalina og Victoria
M-pusen og Emilie
jupiter-c og Harald Magnus
*catta* og Nathalie
Bimbeline og Jenny
og så kom Pluttis og Christer diltende en stund etterpå

Vi ventet en stund ved fontenen ved Domkirken, men da ingen flere dukket opp, og været var litt surt, landet vi på å gå på kafe. Og der koste vi oss i ett par timer. Det var heldigvis god plass til vogner, og liten lekekrok til barna

Veldig koselig, gleder meg til neste gang
Old 23-07-2004, 18:45   #2
Bente
Hjelpeadmin.

Bentes avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Sørlandet.
Meldinger: 29.303
Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Bente
Sv: Ett lite koslig treff

Høres ut som et koselig treff.
Håper jeg kan få være med neste gang. Lenge siden nå.

Emma ble født i uke 29+4, nesten 11 uker før termin.
Bente er logget av   Svar med sitering
Old 23-07-2004, 19:30   #3
Srosht daya
Medlem

Srosht dayas avatar

Ble medlem: May 2003
Meldinger: 202
Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.Srosht daya har en strålende fremtid.

[QUOTE=Bente]Høres ut som et koselig treff.

Skriver under på den.
Old 23-07-2004, 20:10   #4
jupiter_c
Supermedlem

jupiter_cs avatar

Ble medlem: Jul 2003
Sted: kristiansand
Meldinger: 1.220
jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via ICQ to jupiter_c Send a message via MSN to jupiter_c Send a message via Yahoo to jupiter_c

ja det var kjempe koslig og møte dere alle
Old 23-07-2004, 20:16   #5
Kes
Supermedlem

Kess avatar

Ble medlem: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 733
Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.Kes har et ubeskrivelig bra rykte.

Virker som om dere hadde det koselig !!
Som Bente påpeker, det begynner å bli lenge siden nå.....

Men jeg var i Dyreparken på onsdagen og som de fleste vet ( som jeg har møtt) så har jeg jo litt lenger kjøreveg enn de fleste "sørlendingene", så jeg orket rett og slett ikke å dra til Kristiansand dagen etter også....
Dårlig planlegging fra min side, men nå ble det sånn.....
Old 23-07-2004, 23:59   #6
Omega
Supermedlem

Omegas avatar

Ble medlem: Oct 2003
Sted: Sørlandet
Meldinger: 803
Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har ikke fått med meg dette en gang jeg da . M-pusen; har ikke du som oppgave å se til at jeg følger med på disse sidene .

Hørtes hyggelig ut ja. Håper vi sees igjen selv om jeg begynner bånn pinne jobbing nå.
Old 24-07-2004, 12:01   #7
M@rie
VIP-Medlem

M@ries avatar

Ble medlem: Apr 2003
Sted: sør norge
Meldinger: 6.275
M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to M@rie

Sitat:
Opprinnelig melding av Omega:
Jeg har ikke fått med meg dette en gang jeg da . M-pusen; har ikke du som oppgave å se til at jeg følger med på disse sidene .

Hørtes hyggelig ut ja. Håper vi sees igjen selv om jeg begynner bånn pinne jobbing nå.

hehe hadde faktisk glemt det selv..

ja det var veldig kos.. deilig at ungene kunne krabbe/gå rundt som de ville der inne.. slipper og stresse med sure unger som MÅ sitte på fanget..

koselig å se alle igjen. her må alle sammen gå flere ganger..

M@rie er logget av   Svar med sitering
Old 24-07-2004, 12:05   #8
M@rie
VIP-Medlem

M@ries avatar

Ble medlem: Apr 2003
Sted: sør norge
Meldinger: 6.275
M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.M@rie har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to M@rie

noen som tok bilder?

M@rie er logget av   Svar med sitering
Old 24-07-2004, 12:48   #9
jupiter_c
Supermedlem

jupiter_cs avatar

Sted: kristiansand
Meldinger: 1.220
jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.jupiter_c har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via ICQ to jupiter_c Send a message via MSN to jupiter_c Send a message via Yahoo to jupiter_c

jeg prøvde og ta et par, med det resultat at de ble uskarpe alle sammen... var vel for lite lys der inne for mitt sære mobilkamera...
Old 24-07-2004, 13:31   #10
Catalina
Veteranmedlem

Catalinas avatar

Sted: Vest Agder
Meldinger: 3.090
Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.Catalina har et ubeskrivelig bra rykte.

Jada, dette var koselig!!! Som alltid vel.... neste gang får vi med oss hele sulamitten igjen, men vi var da rimelig mange likevel ..... Husk å følge med her på disse sidene jenter....

*catta* tok vel noen bilder gjorde hun ikke, og Sille vet jeg var fremme med kameraet som vanlig....

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 14:12.