23-07-2004, 12:27 | #1 |
Supermedlem
Ble medlem: May 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 569
|
Ett lite koslig treff
Vi treaff hverandre i går, og gikk på kafe i Kunstmuseet. De som var med var Sille og Hallvard
Catalina og Victoria M-pusen og Emilie jupiter-c og Harald Magnus *catta* og Nathalie Bimbeline og Jenny og så kom Pluttis og Christer diltende en stund etterpå Vi ventet en stund ved fontenen ved Domkirken, men da ingen flere dukket opp, og været var litt surt, landet vi på å gå på kafe. Og der koste vi oss i ett par timer. Det var heldigvis god plass til vogner, og liten lekekrok til barna Veldig koselig, gleder meg til neste gang
23-07-2004, 18:45 | #2 |
Hjelpeadmin.
|
Sv: Ett lite koslig treff
Høres ut som et koselig treff.
Håper jeg kan få være med neste gang. Lenge siden nå. |
23-07-2004, 19:30 | #3 |
Medlem
Ble medlem: May 2003
Meldinger: 202
|
[QUOTE=Bente]Høres ut som et koselig treff.
Skriver under på den.
23-07-2004, 20:10 | #4 |
Supermedlem
|
ja det var kjempe koslig og møte dere alle
|
23-07-2004, 20:16 | #5 |
Supermedlem
Ble medlem: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 733
|
Virker som om dere hadde det koselig !!
Som Bente påpeker, det begynner å bli lenge siden nå..... Men jeg var i Dyreparken på onsdagen og som de fleste vet ( som jeg har møtt) så har jeg jo litt lenger kjøreveg enn de fleste "sørlendingene", så jeg orket rett og slett ikke å dra til Kristiansand dagen etter også.... Dårlig planlegging fra min side, men nå ble det sånn.....
23-07-2004, 23:59 | #6 |
Supermedlem
Ble medlem: Oct 2003
Sted: Sørlandet
Meldinger: 803
|
Jeg har ikke fått med meg dette en gang jeg da . M-pusen; har ikke du som oppgave å se til at jeg følger med på disse sidene .
Hørtes hyggelig ut ja. Håper vi sees igjen selv om jeg begynner bånn pinne jobbing nå.
24-07-2004, 12:01 | #7 | |
VIP-Medlem
|
Sitat:
hehe hadde faktisk glemt det selv.. ja det var veldig kos.. deilig at ungene kunne krabbe/gå rundt som de ville der inne.. slipper og stresse med sure unger som MÅ sitte på fanget.. koselig å se alle igjen. her må alle sammen gå flere ganger.. |
|
24-07-2004, 12:05 | #8 |
VIP-Medlem
|
noen som tok bilder?
|
24-07-2004, 12:48 | #9 |
Supermedlem
|
jeg prøvde og ta et par, med det resultat at de ble uskarpe alle sammen... var vel for lite lys der inne for mitt sære mobilkamera...
|
24-07-2004, 13:31 | #10 |
Veteranmedlem
Ble medlem: Jul 2003
Sted: Vest Agder
Meldinger: 3.090
|
Jada, dette var koselig!!! Som alltid vel.... neste gang får vi med oss hele sulamitten igjen, men vi var da rimelig mange likevel ..... Husk å følge med her på disse sidene jenter....
*catta* tok vel noen bilder gjorde hun ikke, og Sille vet jeg var fremme med kameraet som vanlig....