Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Vestlandet
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 13-08-2004, 19:45   #1
Cicci
Veteranmedlem

Ciccis avatar

Ble medlem: Oct 2002
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 4.562
Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvordan passer onsdag, 25. august for dere?

Jeg er veldig klar for et treff nå etterhvert.

Snuppa -mars04 & Go'gutten -nov02
Cicci er logget av   Svar med sitering
Old 13-08-2004, 21:55   #2
Tigern2
Veteranmedlem

Tigern2s avatar

Ble medlem: Nov 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 3.140
Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Tigern2
Sv: Hvordan passer onsdag, 25. august for dere?

Tror ikke jeg har noen planer foreløpig
Old 13-08-2004, 22:07   #3
Cicci
Veteranmedlem

Ciccis avatar

Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.Cicci har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig melding av Tigern2:
Tror ikke jeg har noen planer foreløpig
Da ser jeg helst at du ikke lager noen heller! ...andre enn NM treff..

Old 14-08-2004, 05:34   #4
Tigern2
Veteranmedlem

Tigern2s avatar

Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig melding av Cicci:
Da ser jeg helst at du ikke lager noen heller! ...andre enn NM treff..
åååååå ok :skjelver i buksa:
Old 14-08-2004, 08:41   #5
Cicci
Veteranmedlem

Ciccis avatar

Sitat:
Opprinnelig melding av Tigern2:
åååååå ok :skjelver i buksa:

Old 14-08-2004, 08:50   #6
Glad
Veteranmedlem

Glads avatar

Ble medlem: Sep 2003
Meldinger: 3.547
Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.

Men atte....blir det veldig tidlig å ha det kl 10?....... Eldstemann slutter skolen kl 12, og det hadde vært greit å slippe å ha med han for han kjeder seg så lett...
November-03

Den eneste måten å bli kvitt en fristelse på er å gi etter for den.
Oscar Wilde
Glad er logget av   Svar med sitering
Old 14-08-2004, 15:00   #7
Cicci
Veteranmedlem

Ciccis avatar

Det blir litt i tidligste laget med klokka 10 for meg, har barn som sover til 9 jeg.

Old 14-08-2004, 17:49   #8
Tigern2
Veteranmedlem

Tigern2s avatar

Litt tidlig for meg også med 10. Sorry
Old 14-08-2004, 22:52   #9
Glad
Veteranmedlem

Glads avatar

Ble medlem: Sep 2003
Meldinger: 3.547
Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.

Ok, det går bra! Men om dere tar kl 12, skal jeg alltids klare å komme! Lov å spørre...... (er jo egentlig litt tidlig for meg også kl 10, men fra mandag av MÅ jeg opp tidlig for å få han avgårde på skolen...)
November-03

Den eneste måten å bli kvitt en fristelse på er å gi etter for den.
Oscar Wilde
Glad er logget av   Svar med sitering
Old 14-08-2004, 22:54   #10
Athiqa
Moderator

Athiqas avatar

Ble medlem: Aug 2003
Meldinger: 6.651
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er med på treff jeg, men det er igrunn lite gunstig for oss å sitte på cafè for tiden. Jonatan har makk i rævva og trenger å bevege seg, har dere tenkt på "location" ?

" Det er bedre å drite på draget, enn å dø av forstoppelse "

Athiqa er pålogget nå   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 12:01.