Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Vestlandet
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 15-08-2004, 11:56   #1
Glad
Veteranmedlem

Glads avatar

Ble medlem: Sep 2003
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3.547
Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.
Hadde det ikke vært gøy med et "voksentreff"?

Jeg kunne tenkt meg å gå ut og spise litt, en kveld. Uten barn denne gangen. Noen som vil bli med? Behøver ikke være noe voldsomme greier, bare en pizzabit og litt jabbing kanskje?

Noen?
November-03

Den eneste måten å bli kvitt en fristelse på er å gi etter for den.
Oscar Wilde
Glad er logget av   Svar med sitering
Old 15-08-2004, 22:42   #2
C@thrine
Seniormedlem

C@thrines avatar

Ble medlem: Apr 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2.152
C@thrine har mye å være stolt av.C@thrine har mye å være stolt av.C@thrine har mye å være stolt av.C@thrine har mye å være stolt av.C@thrine har mye å være stolt av.C@thrine har mye å være stolt av.C@thrine har mye å være stolt av.C@thrine har mye å være stolt av.C@thrine har mye å være stolt av.
Send a message via MSN to C@thrine
Sv: Hadde det ikke vært gøy med et "voksentreff"?

Ja det høres jo gøy ut nå som ferie tiden er over, er jeg veldig klar å har massevis av tid

C@thrine er logget av   Svar med sitering
Old 16-08-2004, 05:23   #3
Tigern2
Veteranmedlem

Tigern2s avatar

Ble medlem: Nov 2003
Meldinger: 3.140
Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tigern2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Tigern2

Count me in
Old 16-08-2004, 07:50   #4
Limbo
Veteranmedlem

Limbos avatar

Ble medlem: Jun 2003
Meldinger: 3.078
Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.

Det hørtes jo veldig koselig ut. Jeg kjenner jo ingen av dere, men kunne absolutt tenke meg å være med

Hjemmesiden vår
Limbo er logget av   Svar med sitering
Old 16-08-2004, 11:27   #5
Glad
Veteranmedlem

Glads avatar

Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.Glad har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er det bare å finne en dato og klokkeslett da!! For meg passer det stort sett når som helst!
November-03

Oscar Wilde
Old 16-08-2004, 13:54   #6
Athiqa
Moderator

Athiqas avatar

Ble medlem: Aug 2003
Meldinger: 6.651
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.

Det høres kjempekjekt ut, men jeg er nordsjø"enke", så det er ikke så lett...

" Det er bedre å drite på draget, enn å dø av forstoppelse "

Athiqa er pålogget nå   Svar med sitering
Old 16-08-2004, 14:33   #7
Limbo
Veteranmedlem

Limbos avatar

Ble medlem: Jun 2003
Meldinger: 3.078
Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.Limbo har et ubeskrivelig bra rykte.

I ukedagene går det stort sett greit, men frem til og med 25 September er vi både på ferie og i bryllup på lørdagen. Ellers skal det ikke være noe problem.

Athiqa: du kan vel være med når mannen din kommer hjem ? Jober han ikke 2/4 ordninger ?

Hjemmesiden vår
Limbo er logget av   Svar med sitering
Old 16-08-2004, 16:31   #8
Athiqa
Moderator

Athiqas avatar

Ble medlem: Aug 2003
Meldinger: 6.651
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig melding av Limbo & Madeleine:

Athiqa: du kan vel være med når mannen din kommer hjem ? Jober han ikke 2/4 ordninger ?
Nja, nei, det gjør han ikke. Han er ikke i fast rotasjon i Nordsjøen, men jobber vanligvis på Stord i ukene.. Men jeg skal alltids få til noe.

" Det er bedre å drite på draget, enn å dø av forstoppelse "

Athiqa er pålogget nå   Svar med sitering
Old 16-08-2004, 17:02   #9
Glad
Veteranmedlem

Glads avatar

Sitat:
Opprinnelig melding av Athiqa:
Nja, nei, det gjør han ikke. Han er ikke i fast rotasjon i Nordsjøen, men jobber vanligvis på Stord i ukene.. Men jeg skal alltids få til noe.
Ja, du må prøve å komme Athiqa. Skal vi ta en fredagskveld? Hvis det er lettest for deg Athiqa? For meg er det akkurat det samme.

Skal jeg bare slenge fram en dato, og så ser dere om den passer eller ei?

Hva med fredag 27/8-04 kl 20?
November-03

Oscar Wilde
Old 16-08-2004, 20:45   #10
Heohappy
Supermedlem

Heohappys avatar

Ble medlem: Jan 2004
Sted: Jørpeland
Meldinger: 1.359
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.

Joooooooooooo, kjempekjekt! Eg e me!!!!

Heohappy er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 12:02.