Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Midt-Norge
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 16-08-2004, 16:44   #1
Pica
Seniormedlem

Picas avatar

Ble medlem: Apr 2002
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1.597
Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.
Hvilken butikk er det som ligger i Kjøpm.gt, v/Ola Bruun?

Det har åpna en ny interiørbutikk der har jeg sett, noen som vet hva den heter?

Den ligger i Kjøpmannsgata, ikke langt unna Hydro Texaco.

Old 16-08-2004, 16:57   #2
Maz
VIP-Medlem

Mazs avatar

Ble medlem: Dec 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 6.490
Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.Maz har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken butikk er det som ligger i Kjøpm.gt, v/Ola Bruun?

Har ikke sett noe annet der enn Marimekko og et profft belysningsfirma. Må ut og kikke i morgen.
Old 16-08-2004, 17:03   #3
Pica
Seniormedlem

Picas avatar

Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.Pica har mye å være stolt av.

Den butikken jeg mener har masse fargerike ting & tang. Har bare sett det i forbifarten, så jeg fikk ikke ordentlig med meg navnet. Kan hende det var marimekko ja.
Old 16-08-2004, 22:01   #4
Teofelia
Seniormedlem

Teofelias avatar

Ble medlem: Jun 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 2.823
Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig melding av Pica:
Den butikken jeg mener har masse fargerike ting & tang. Har bare sett det i forbifarten, så jeg fikk ikke ordentlig med meg navnet. Kan hende det var marimekko ja.
I så fall heter butikken Unikko, men det er riktig at den selger Marimekko, ja. Det er vel strengt tatt ikke en interiørbutikk. De selger gardinstoff/bomullstoff, håndklær, morgenkåper, tøfler, duker, barneklær, voksenklær, vesker, toalettmapper, servietter +++ Alt (?) sammen av merke Marimekko.

Butikken har ligget der et år eller to, så helt ny er den nå ikke, men jeg kan ikke huske å ha sett at det har kommet noen andre butikker i den sjangeren i det siste heller, så det er trolig denne du mener. (Og jeg kjører gjennom Kjøpmannsgata to ganger om dagen, så jeg burdeha sett det, om det hadde dukket opp en ny butikk i det siste. *Note to self: kikk etter ny butikk på vei til jobb i morgen* )
Old 16-08-2004, 22:12   #5
Pica
Seniormedlem

Picas avatar

Ja det er den jeg mener! Takker!

Jeg tenkte ikke på at den kunne ha ligget der en stund, selv om den var ny for meg....

Var litt kjapp i formuleringen.

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 13:52.