![]() |
#1 |
Seniormedlem
Ble medlem: Nov 2001
Sted: Norge et sted
Meldinger: 2.628
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Galleri av barna født 1998
Starter dette galleriet jeg da.
Her er Mikael som blir 4 år om 10 dager. ![]() Bildet er tatt på sommerfesten i barnehagen!
![]() |
#2 |
Æresmedlem
Ble medlem: Jan 2002
Sted: I min egen lille verden, hvor ingen andre slipper til.
Meldinger: 3.752
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og her er min lille prinsesse!
Hun så dagens lys 3 mars 1998, og hun er verdens herligste lille rampejente ![]() Riktignok i høyeste grad 4 år og i trassalderen, men til tross for daglige krangler og ufred i heimen, så er hun mamma`s lille skatt! Ei jente full av omsorg og følelser ![]()
![]() |
#3 |
Supermedlem
|
Susanne - skravlebøtta mi
Lurt å starte 1998-galleri, D_lady! Så får jeg enda en anledning til å vise frem go'jenta mi.
![]() Susanne ble født november-98 og er i likhet med de andre 98-barna i trassalderen. Det kan gå ei kule varmt her, men stort sett så blir vi enige til slutt.
Gullet! Mamma'n til Trygve Sist redigert av Gullet den 09-07-2002 kl 07:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Supermedlem
|
Og her kom bildet!
Ble litt rot første gang
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sted: Romsdal
Meldinger: 2.494
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og her er min 4-åring.
Stort sett blid, skravler ustoppelig fra morgen til kveld. Kjempesnill og omsorgsfull med småsøskene sine. ![]() Elsker å klippe plen med lekeklipperen sin ![]()
![]() |
#6 |
Veteranmedlem
Meldinger: 3.164
![]() ![]() ![]() |
Så flott d_lady
![]() Selv om jeg har lagt inn bilde av Marius i et annet innlegg så legger jeg inn bilde her også ![]() Her er han avbildet som cowboy. Bildet er tatt for 14 dager siden.
![]() |
#7 |
Æresmedlem
|
Og her er storebror Aleksander. Han er født 29/03.98
Han var en stor gutt da han ble født. Han veide 5 kilo og var 55 cm lang. (det var en helt grusom fødsel,ja) Han er skikkelig trassig om dagen. Får han det ikke som han vil så hyler han høyt. Da kan det gå en kule varmt her. Men, men. Jeg vet jo at det går over snart. ![]() Ellers er han kjempe glad i søstrene sine. Og liker godt å passe på lille Silje. Han er godgutten min. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Ble medlem: Dec 2001
Sted: Sørum
Meldinger: 423
![]() |
Her er et bilde av storebror! Han sitter her med lillebror på fanget og ser kanskje litt alvorlig ut? Tynget av ansvaret for en liten baby kanskje
![]()
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Ble medlem: Dec 2001
Sted: Nordens Paris
Meldinger: 1.719
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er Vemund fotografert i juli. En måned før 4 årsdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Ble medlem: Apr 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 73
![]() |
Her er min skjønne Marius gutt, på 4 1/2 år.
![]() Han leker politi på bildet, og det gjør han stort sett hele tiden... Han skal bli POLITI når han blir stor, altså!! (Men skal vel nesten alle gutter i den alderen ??) ![]()