17-11-2004, 16:40 | #1 |
Seniormedlem
Ble medlem: Apr 2003
Sted: Kristiansand
Meldinger: 2.654
|
Opprop! (Studenter, foren Eder!)
Tenkte vi kunne ha en årntli presentasjonsrunde, for å få litt orden i sakene liksom.
Nick: Gremli Studiested: Høgskolen i Agder Studium: Årsstudium i nordisk, første semester Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 1 muntlig, 1 skriftlig, 1 hjemmeeksamen Tidligere utdanning: Forprøver, mellomfag spansk og grunnfag historie (UiB) Innsats dette semesteret: Heller dårlig |
17-11-2004, 19:09 | #2 |
Supermedlem
Ble medlem: Dec 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 518
|
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)
Nick: innocenta
Studiested: Universitetet i Oslo Studium: Litteraturformidling, bachelor, 3.semester Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 1 mappe, 1 semesteroppgave, 2 oppgaver der en velges ut som eksamensoppgave. Tidligere utdanning: har ikke fullført annet enn vgs, men gikk historie grunnfag uten å ta avsluttende eksamen Innsats dette semesteret: Preget av sykdom dessverre
17-11-2004, 19:21 | #3 |
VIP-Medlem
Ble medlem: Dec 2001
Sted: Harstad
Meldinger: 5.875
|
Nick: Emin
Studiested: Høgskolen i Harstad Studium: Sykepleie deltid 1.studieår Antall eksamener og eksamensform dette semester: Null og niks Tidligere utdanning: Fullført vgs., 6 vekttall fra øk/ad, grunnfag statsvitenskap (men strøk til eksamen) Innsats dette semester: God! En innsats jeg selv synes jeg kan være stolt av. |
17-11-2004, 19:29 | #4 |
Supermedlem
Ble medlem: Jul 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 573
|
Nick: Høns
Studiested: Universitetet i Bergen Studium: Master i administrasjon og organisasjonsvitenskap Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 3 skriftlige Tidligere utdanning: Religion grunnfag, arbeids og organisasjonspyskologi, adm.org mellomfag, forprøver Innsats dette semesteret: Tja, ikke verst |
17-11-2004, 19:59 | #5 |
Veteranmedlem
Ble medlem: Nov 2001
Meldinger: 3.552
|
Nick: ~TM~
Studiested: Høgskolen i Telemark Studium: 2. året ved 3-årig bachelor førskolelærer Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: INGEN!!!!!! Tidligere utdanning: Ingen ensrettet og strukturert utdanning, jeg slet lenge med å finne ut hva jeg skulle bli når jeg ble stor. Det ble 10 vekttall her og 10 vekttall der, forfatterstudiet i Bø, m.m. Innsats dette semesteret: Ikke noe særlig å skryte av. Jeg har vært og er syk.
17-11-2004, 21:17 | #6 |
Supermedlem
Ble medlem: Oct 2003
Sted: Sørlandet
Meldinger: 713
|
Nick: Omega
Studiested: Høgskolen i Agder Studium: Master off. adm. Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 2 hjemmeeksamener og en muntlig Tidligere utdanning: Mer enn jeg har bruk for Innsats dette semesteret: Midt på treet, eller når jeg tenker meg om; gravid og full jobb + studier.... Kjempebra innsats faktisk
17-11-2004, 23:00 | #7 |
Seniormedlem
Ble medlem: Nov 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2.049
|
Nick: Mathias sin mamma
Studiested: Universitetet i Oslo Studium: Bachelorgrad i Europeiske og Amerikanske studier med studieretning Storbritannia og Irland Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 2 Hjemmeeksamener (Antisemittismens Historie i Europa og Keltiske kulturstudier)og 3 skoleeksamener (Engelsk Grammatikk, Engelsk Fonetikk og Exfac) Tidligere utdanning: A - levels i moderne Historie og Psykologi fra England. Studiekompetanse tatt gjennom NKS. Innsats dette semesteret: Bra. Er fornøyd med innsatsen, men med 45 studiepoeng og 55% nattjobb har det blitt mye. I tillegg har både jeg, mannen og Mathias hatt ært litt syke, så jeg føler meg ikke veldig forberedt...
17-11-2004, 23:30 | #8 |
Seniormedlem
Ble medlem: Dec 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 1.988
|
Nick: Umuriel
Studiested: Høgskolen i Bergen Studium: 2. året på sosionomutdanningen (eller Bachelor i sosialt arbeid som det også heter nå.) Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 3 oppgaver (av ulik størrelse og vektlegging av studiepoeng) som skal leveres i en mappe til evaluering 14.02.2005. Tidligere utdanning: Ex.phil. og ex.fac. ved UIB. Innsats dette semesteret: Ikke så mye å skryte av.
18-11-2004, 12:32 | #9 |
Veteranmedlem
Ble medlem: Nov 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 4.075
|
Nick: vicci
Studiested: UiO Studium: bachelor i realfag Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 2 midtveis, 2 prosjekter, 3 obliger, 2 slutteksamner skriftlig og en muntlig Tidligere utdanning: forbredende Innsats dette semesteret: |
18-11-2004, 13:41 | #10 |
Medlem
Ble medlem: May 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 70
|
heisann.. rimelig ny her, så jeg fører meg opp på lista jeg og.
Nick: Hormonbølla Studisted: høgskulen i volda Studium: Barnevernspedagogikk 2 året Antall eksamener: to en mappe og en integrert eksamen begge til våren tidligere utdanning: mye men bare sammfunnsfag årseining som er fullført. innsats dette semesteret: altfor høy, høygravid i to mnd på skole, deretter fødsel, tre dager barselpermisjon for å begynne for fullt på praksisrapport frem til 17 des. reiser to timer pr dag til skolen sammen med minsten, alene med to i tillegg til skole... jahh er fornøyd med innsatsen jeg... |