Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > BabyGalleri > Diverse bilder
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 10-12-2004, 08:08   #1
Anne M
Veteranmedlem

Anne Ms avatar

Ble medlem: Sep 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 3.054
Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvem tør legge ut bilde av seg selv???

Kanskje jeg tør om dere tør...

Ok, jeg hopper i det.

Pingler!!!

Sist redigert av Anne M den 10-12-2004 kl 08:24.
Anne M er logget av   Svar med sitering
Old 10-12-2004, 08:09   #2
heje
Veteranmedlem

hejes avatar

Ble medlem: Nov 2003
Meldinger: 3.468
heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvem tør legge ut bilde av seg selv???

Der var jeg utrolig heldig.......... Har ikke
Old 10-12-2004, 08:16   #3
Anne M
Veteranmedlem

Anne Ms avatar

Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.Anne M har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kunne jo forsåvidt sjekke ut mammagalleriet da... men tenkte kanskje det var masse gamle bilder der...

Her farges og klippes det hår, flere har blitt "ny"

Så jeg er nysgjerrig jeg.

HVEM ER DERE FOLKENS???

Som jeg tilbringer sååå masse tid med...

Noen kjenner jeg da, men...

Old 10-12-2004, 08:19   #4
Hippie
VIP-Medlem

Hippies avatar

Ble medlem: May 2003
Sted: Hjemme så klart!
Meldinger: 7.292
Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Hippie

Bilde av meg ligger på profilen min. OG i avataren. Legger jeg enda ett så blir jeg vel NM's mest PR kåte...
Old 10-12-2004, 08:20   #5
Anne M
Veteranmedlem

Anne Ms avatar

Sitat:
Opprinnelig melding av Hippie:
Bilde av meg ligger på profilen min. OG i avataren. Legger jeg enda ett så blir jeg vel NM's mest PR kåte...

Ved siden av meg???

Old 10-12-2004, 08:20   #6
heje
Veteranmedlem

hejes avatar

heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.heje har et ubeskrivelig bra rykte.

Fant 1 da
Men la meg få understreke at det er noen kilo siden
Old 10-12-2004, 08:21   #7
heje
Veteranmedlem

hejes avatar

Må prøve igjen jeg *blånn* ...........

Sist redigert av heje den 27-12-2004 kl 11:34.
heje er logget av   Svar med sitering
Old 10-12-2004, 08:24   #8
Olympia
Supermedlem

Olympias avatar

Ble medlem: Aug 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1.210
Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke. Gidder ikke.

Men ser gjerne på deres
Old 10-12-2004, 08:26   #9
Hippie
VIP-Medlem

Hippies avatar

Ble medlem: May 2003
Sted: Hjemme så klart!
Meldinger: 7.292
Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.Hippie har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Hippie

Sitat:
Opprinnelig melding av Anne M:
Ved siden av meg???

Her er et jobbebilde av meg - eneste jeg har på PC'n... Tatt med MOBIL så kvaliteten er dårlig.

Har jo ny sveis da som dere ser!
Old 10-12-2004, 08:31   #10
heje
Veteranmedlem

hejes avatar

Skremte jeg alle med bildet av meg eller Ja ja.... har skjedd før det

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (1 medlemmer og 0 gjester)
hildegunn
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 13:14.