Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Barselgrupper > Eldre barn > 2000
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 16-12-2004, 03:29   #1
mamma_nemi
Veteranmedlem

mamma_nemis avatar

Ble medlem: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 3.440
mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.mamma_nemi har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to mamma_nemi
;) Her er mitt 2000 barn

Her er min skjønne datter Sol

mamma_nemi er logget av   Svar med sitering
Old 16-12-2004, 09:02   #2
Mambo5
Supermedlem

Mambo5s avatar

Ble medlem: Dec 2003
Sted: Rødt hus med laaaang
Meldinger: 739
Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.Mambo5 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Her er mitt 2000 barn

Skjønn lita frøken!
Old 16-12-2004, 10:28   #3
Eternal
Medlem

Eternals avatar

Ble medlem: Apr 2003
Sted: Trøndelag
Meldinger: 315
Eternal har mye å være stolt av.Eternal har mye å være stolt av.Eternal har mye å være stolt av.Eternal har mye å være stolt av.Eternal har mye å være stolt av.Eternal har mye å være stolt av.Eternal har mye å være stolt av.Eternal har mye å være stolt av.

Nydelig jente du har
Old 16-12-2004, 11:08   #4
livit
Seniormedlem

livits avatar

Ble medlem: Oct 2003
Sted: Larvik
Meldinger: 1.738
livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var ei nydelig jente

De begynner å bli så store nå - sukk !

Koz fra
Old 16-12-2004, 20:25   #5
Christel
Veteranmedlem

Christels avatar

Sted: Helgeland
Meldinger: 3.452
Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.Christel har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Christel

Hun var kjempesøt!

Her har hun fått seg en frier i Simen, ja!
Old 16-12-2004, 21:14   #6
innocenta
Supermedlem

innocentas avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 594
innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.innocenta har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig jente

Wise men speak when they have something to say,
fools speak when they have to say something.

Velkommen til http://www.pratekompaniet.com/
innocenta er logget av   Svar med sitering
Old 21-12-2004, 20:47   #7
Becca˜
Seniormedlem

Becca˜s avatar

Ble medlem: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2.803
Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.Becca˜ har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Becca˜

Knallflott jente vennen

Becca˜ er logget av   Svar med sitering
Old 22-12-2004, 00:32   #8
Kaija
Seniormedlem

Kaijas avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Telemark
Meldinger: 2.359
Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.Kaija har et ubeskrivelig bra rykte.

Hun var kjempesøt

"Å mektige feer! Gi mitt barn i faddergave ikke bare helse og skjønnhet og rikdom og alt det der som dere pleier å komme stikkende med. Gi mitt barn lesehunger, det ber jeg om med brennende hjerte. For jeg vil så gjerne at mitt barn skal få i sin hånd nøkkelen til eventyrlandet, hvor man kan hente den skjønneste av alle gleder - slik burde hver eneste mamma tenke!"
Astrid Lindgren
Kaija er logget av   Svar med sitering
Old 11-01-2005, 13:01   #9
Gulljenta
Seniormedlem

Gulljentas avatar

Ble medlem: Nov 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2.013
Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.Gulljenta har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Gulljenta

Skjønn jente

Gulljenta, Sivert 02.juni 03 og
storesøster august 00

Gulljenta er logget av   Svar med sitering
Old 11-01-2005, 19:21   #10
Elis
Veteranmedlem

Eliss avatar

Ble medlem: May 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 3.270
Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.Elis har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig jente du har.

Elis er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 13:02.