17-12-2004, 00:35 | #1 |
Medlem
Ble medlem: Sep 2004
Sted: Nedre romerike
Meldinger: 91
|
Gratis hudpleietips??
VIL DU TA VARE PÅ HUDEN DIN OG SE BEDRE UT?
Som småbarnsmamma flyr tiden, og det kan være lett å "glemme seg selv". Jeg gir deg og noen av dine venner/naboer/kollegaer muligheten til å prøve markedsledende hudpleieprodukter og få make-up veiledning helt gratis og uforpliktende! Som frittstående konsulent kommer jeg hjem til deg og skreddersyr et hudpleieprogram for din hud. Du/dere får i ro og mak prøve produkter som renser, eksfolierer, frisker opp, gir fukt og beskyttelse, samt hvilken foundation som passer perfekt til din hud! Du får også demonstrert nydelige produkter som gir silkehender. Det blir også mulighet for personlig make-up rådgivning, hvor du selv får prøve ut både teknikker og nye farger! Dette er en mulighet til å prøve ut fantastiske produkter, lære mer om hudpleie og sminke gjennom personlig veiledning, og samtidig ha det sosialt med venner! Forskning viser at produktene har en unik evne til å normalisere og fornye huden. Du får råd og tips mot fine linjer/rynker, pigmentflekker, tørr/fet hud, uren hud og arr. Som vertinne får du et flott produkt helt gratis til en verdi av ca 300.-. Det er sosialt, moro og du får individuelle råd og tips om å ivareta huden din og se best mulig ut! Så hva har du å tape på å ha et slikt kurs hos deg? Kurset tar ca 2 timer, og kan taes både på dag- og kveldstid! Det er som sagt helt gratis og uten noen form for kjøpeplikt! Så du kan koooooose deg med venner, og prøve noe nytt!! Mail meg for en uforpliktende avtale!! [email protected] (helst ikke pm, da jeg ikke så ofte har tid her på NM) Jeg er relativt mobil i Oslo og Akershus!!
2000 : : 2004 Sist redigert av luddemamma den 05-01-2005 kl 15:28. |