26-09-2002, 22:36 | #1 |
Supermedlem
Ble medlem: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 625
|
Voksentreff på Peppes!
Heisann dere!
Takk for i dag! Det var alle tiders, synes jeg, og jeg kan ikke akkurat si at vi ikke hadde noe å prate om selv om de små ikke var med Koselig med en avveksling fra hverdagen! Da jeg kom hjem nå hadde Tobias AKKURAT sovnet, og sover fortsatt som en stein... Han hadde visst "grenet" seg i søvn stakkar, og var vel helt utslitt, men NOE melk hadde nå samboeren fått i ham - selv om mye hadde rent utenfor. Og grøten gikk jo, som jeg sa, på høykant, og ikke en dråpe forsvant inn i tørkekluten!! Så da har vi vel innført grøt da - på 5 månedersdagen Nei, nå skal jeg legge meg og være opplagt for middag (kl 15!!) hos oldeforeldrene hans i morgen... KOS KOS Tinemor - håper det blir litt mer sammenhengende søvn på deg framover da! Gleder meg til neste voksentreff jeg! Allimac: god bedring! Nimbl, Umuriel, Cessi, Nica: Det var gøy å treffe noen nye i dag! Flis og Cami: En liten ekstrahilsen til dere også da!
26-09-2002, 23:06 | #2 |
Veteranmedlem
Ble medlem: Nov 2001
Meldinger: 3.165
|
Hei Kristine
Som du sier: Kos å treffe nye Og ikke minst var det skikkelig koselig å treffes uten barn! (selv om det selvsagt er kos med barn og ) Håper at vi kan treffes igjen en annen gang? Kanskje jeg ser deg på jobben Klem til alle, lykke til med grøtspising til Tobias, og lykke til med søvn til Tinemor
27-09-2002, 07:17 | #3 |
Medlem
Ble medlem: Mar 2002
Meldinger: 372
|
heisann!!
Det var veldig kjekt igår, syns jeg. Takk for en fin kveld. Håper vi kan gjøre det igjen en gang!!
27-09-2002, 11:21 | #4 |
Medlem
Ble medlem: May 2002
Sted: nord for bergen
Meldinger: 144
|
Heisann
Takk for igår alle sammen. Kjempe koselig å kunne treffes uten småtrollene Jeg kom på når jeg kom hjem at jeg hadde kamera i vesken menmen Like greit kanskje? Takk for støtten jenter. Jeg fikk faktisk mer søvn i natt |
27-09-2002, 12:47 | #5 |
Seniormedlem
Ble medlem: Jan 2002
Meldinger: 2.872
|
Hei!
Takk for i går alle sammen! Det var artig! Dette må vi gjøre flere ganger!
27-09-2002, 20:52 | #6 |
Gjest
Meldinger: n/a
|
Heisann!!
Takk for sist- alle sammen. Kjempeenig med alle rosende ord om gårsdagen. Bra initiativ, Flis! Kveldstreff var en slager som er kommet for å bli, håper jeg.
Cessi , Amanda(mai-98) & Simon(okt-01) |
28-09-2002, 17:01 | #7 |
Seniormedlem
Ble medlem: Dec 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 1.842
|
Takk for sist! Det var kjempekoselig å treffe dere.
Hyggelig med en avveksling i hverdagen. Håper vi kan gjenta dette!