18-11-2002, 18:42 | #1 |
Seniormedlem
Ble medlem: Nov 2001
Sted: Hundvåg
Meldinger: 2.016
|
Rapport fra Egon 18 November
I dag var vi en liten gjeng som dukket opp på egon.. Flesteparten var forsinket da, men vi fikk jo kost oss litt fordet.. Kjempe synes ad Sibel og Myagi gikk forbi hverandre i døra, men det kommer jo flere anledninger..
Selv vil jeg takke for at dere var der i dag når jeg hadde utrolig godt av å komme meg ut med tankene mine i stedenfor å sitte hjemme og gruble over nurket som forsvant.. Her er De flotte bebissene.. CR glemte jeg å ta bilde av så han ble foreviget i sted.. Myagi's Sarah Madeleine Mona G's Kaja LillMizzy's Nicholas Selini's CR tatt hjemme.. Sibel's Emine Adelen's Adelen Egentlig så fikk jeg ikke lov av stjernen å ta bilder da, hun trakk henda forran ansiktet gitt, men jeg klarte å knipse et til jeg.. Og så dette bilde av herlige Kaja som fant kroker og kriker å kose seg i.. Hu er bare sååå blid og skjønn.. Takk for et koselig treff jenter!!! pst... bilde jeg henter fra maskinen henter jeg bare sånn at det kommer på meldingen at det er med bilder altså.. Hvis ikke så er det ikke sååå mage som gidder å klikke vet jeg..
18-11-2002, 21:57 | #2 |
Supermedlem
Ble medlem: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 656
|
Åhhhhh så kjekt med bilder!!!!!!!!
19-11-2002, 11:06 | #3 |
Supermedlem
Ble medlem: Oct 2002
Sted: akershus
Meldinger: 1.104
|
Så fine bilder...
Jeg måtte desverre dra litt tidlig for jeg skulle på opplæring på min nye jobb. Men som sagt; det kommer flere anledninger..
21-11-2002, 21:03 | #4 |
Supermedlem
|
Så nusselige bilder!
Jeg skulle gjerne vært med og fått fotografert min tulle også Vi liker bilder, særlig å bli tatt bilde av
See you! |