18-01-2002, 22:55 | #1 |
Supermedlem
Ble medlem: Nov 2001
Sted: I nord
Meldinger: 550
|
Kjøllefjord-treffet.
18.januar kl.12.00 hadde vi endlig fixet enda et treff her i Kjøllefjord (har hatt et tidligere).
Vi (jeg og Sunniva) hadde hengt opp lapper på noen butikker, slik at flest mulig 2001-mammaer skulle dukke opp Vi hadde bestemt at treffet skulle være på Folkebiblioteket, og hadde avtalt det med bibliotekaren slik at det ikke skulle bli noe kluss. Det var "bare" meg og Bechus fra NM (som jeg vet bruker NM) som møtte opp (og sikkert bare vi som hadde mulighet til det og), men det kom andre også, så tilsammen var vi 18 stykker (med barna altså) Det ble litt taust i begynnelsen, enda mange av oss treffer hverandre og prater i gaten. Men etterhvert gikk det mye bedre, og vi fikk skravlet en god del. Var morsomt å se alle barna sammen, se de leke, sammenlikne og se hvor forskjellige de er. De fikk krype på gulvet, klype hverandre litt og leke, tror de koste seg like mye som oss, om ikke enda mere! Jeg har allerede planlagt neste treff om 3 uker, altså fredag 15. februar, og gleder meg allerede. Har funnet ut at vi bare MÅ bli litt flinkere til å treffes imens vi ennå har sjansen, for mange skal jo begynne å jobbe snart, og da blir det jo ikke like enkelt å ha treff. Håper Bechus også legger inn rapport om sine meninger om treffet.
21-01-2002, 13:54 | #2 |
Supermedlem
|
He, he. Lura!
Du måtte få mæ tel å skrive nåkka. joda, det va et helt greit og fint træff!! Litt stille og taus i bynnelsen ja, kunne næstn høre knappenåla ramle i golvet. Men, det kom sæ ætterkvært. Trur det blir bedre når vi har vært der en del ganga, ikke sant? Men, koselig va det, særlig å se ho Sunniva Veronje uten all vinterklærne, og det syns ihvertfall ho Marie Louise va skøy. Nu bynne æ åsså å glæde mæ tel næste træff. He, he...
Så, e du fornøyd???
24-01-2002, 01:02 | #3 |
Supermedlem
|
Joda, nu e æ fårnøyd!
Hadde nu egentli håpa at du tok nån fine bilda me de digitale kamerae, såm du kansje kunne lagt ut? Av S-V å M-L altså? Hihi.
24-01-2002, 22:11 | #4 |
Supermedlem
|
Tja, så vældig førnøyd
va du no ikke.... neida, æ tuille bare. Såklart æ skal gjøre d. Hadde tenkt tel d åsså men æ tænkte at æ måtte spørre dæ først. Ska prøve å se om æ ¨år d tel, si ifra vesst d ikke blir nån bilda da snuppa.....
24-01-2002, 22:13 | #5 |
Supermedlem
|
her kommer et tel.....
vises d???
24-01-2002, 22:14 | #6 |
Supermedlem
|
Åsså
enda et.....
24-01-2002, 22:16 | #7 |
Supermedlem
|
Men.....
Nu får det være nok....
27-01-2002, 15:30 | #8 |
Supermedlem
|
Du e jo kjæmpeflink!
Joda bildan vises, å dæm va jo såååå fin!
Du e kjæmpefink!
26-05-2002, 05:10 | #9 |
Supermedlem
|
Prøve å dytte opp ijænn...
E jo ikke så vældi aktivt inne på "treff-rapporter," så æ tar opp den gamle våres å håpe de innspirere andre til å skrive rapport fra træff.
Hadde vel vært Tromsø-træff fårr ikke så længe sia *hint hint*