21-01-2002, 21:48 | #1 |
Supermedlem
Ble medlem: Nov 2001
Sted: Sørpå..i en typisk s
Meldinger: 1.303
|
Treffrapport 21 januar 2002
Skikkelig seriøs tittel ikke sant? Dere veit..som politiker så bare blir det sånn
Altså..vi troppet først opp i dag..og okkuperte en liten avd med 4 bord. Nutte og Benjamin kom som en god nummer to,mens Kelly og gutta (jada..alle 3) kom inn på en god 3. plass. På 4. kom Tamara og lille Noah..som ved et under..SOV..(ifølge hans mor ). Den koselige og blide!!!! kafe dama fikk etterhvert henda fulle med å varme barnematglass, og senere traktere mammaene med mat. Vi var alle enige om at poteter ikke var tingen idag,derfor ville vi heller ha påmm fritt!Men den gang ei..Tamara hadde ikke vært klar nok i sin tale..(sikkert trønderdialekta?!) så hun fikk kokte poteter. Og tror dere kafedama beklaget og sa at selvfølgelig skulle hun få påmm fritt..Nope..den dama vakke god nei..hun visste da at hun hadde rett, så Tamara måtte værsågod gå opp å bestille påmm fritt og betale de 8 kr ekstra! Ikkeno service her i gården nei Og så begynnte vi da samtalene, og ingen av oss er skuggredde,så vi diskuterte da alt fra søvn og tenner, til sex og rosa kuler Dere vet sånne små vaginale kuler..Anitra hadde da fått dette av sin mann,men måtte skuffet innse at hun ikke helt skjønnte poenget Kellymannen kom da med sine erfaringer?? og Anitra vurderer å gi dem en sjanse til Vi fant også ut at vi ville ha en "rølpefest" sammen,uten barn. En sånn sitte stille på rompa tur ut,og kom frem til at Lillesand må være stedet. Overnatte kunne vi gjøre hos Kelly,med soveposer, i senga med kelly og mannen Men da vi fikk innsett at Tamara bodde mere strategisk til,ble hennes leilighet utpekt som overnattingsalternativ (Hvis Nutte da kan være vekk fra Benjamin?) Men..ingen ting ble avgjort,vi må nok ha flere treff for å kunne avgjøre noe sånnt Og tiden gikk veldig fort..som den vanligvis gjør i godt selksap,og vi hadde en kjempekoselig stund..Helt til KAFE DAMA gjorde sin entree igjen! Noah hadde da ligget på bordet og sparket,og det ga naturligvis fra seg litt lyd! Men med 2 andre gjester i kafeen tenkte vi ikkemere over dette. Men det var nå KAFE DAMA da..som kom marsjerende bort til oss og sa fra at vi måtte ta ungen ned fra bordet,for det bråka sånn og forstyrret de andre gjestene!? Skrikinga fikk hun ikke gjort noe med!Og våre gutter som var såå snille og eksemplariske i dag! Da hadde vi allerede funnet ut følgende:
Bilder får dere andre sette inn..tar sikkert 1 uke før jeg får fremkalt filmen Noe glemmt? Da regner jeg med at dere skriver noe ekstra. Takk for et kjempkoselig treff da dere..Hvor vi var hen? Kafeen på Harebakken i Arendal..Never again!! |
22-01-2002, 00:07 | #2 |
Supermedlem
|
Jeg ler.....
Kjempefint innlegg, Anitra!!! Og takk for i dag!
Føler liksom at du har fått med det det meste når du har fått nevnt både KAFÉ DAMA, og vaginal-kulene... men jeg lurte litt på det med Kellymannens erfaringer når det gjalt det der...?! Hmmm.... Nåvel ikke så viktig egentlig. Kan jo legge til at nutte prøvde å legge an på en homofil... uten at det gikk veien (nice try ), men så var det vel ikke så hjertlig da!! Nutte har jo nuttemannen sin hun! Vi fant jo også egentlig ut at både jeg og Tamara helst ville vært statsministere, og nutte barne og familieminister...hva var det du skulle være igjen da Anitra?? Må bare innrømme at jeg har glemt det..... Vel.. takk for veldig koselig treff... Veldig leit at ikke Nøvva kunne komme...syk stakkars, og vi håper du kommer neste gang!!!