02-02-2003, 20:42 | #1 |
Veteranmedlem
Ble medlem: Nov 2001
Meldinger: 4.580
|
Treff hos "Snorken" 31/1-03
Fredag kveld troppet undertegnede overtrett etter en strabasiøs dag, og svært lite søvn natten forut med rødvinsflasken under armen.
Ja dere kan vel tenke dere resten. Nelle er glad i en prat men er jeg trett i tillegg og litt rødvin samt Pernilles baileys ja da går skravla i ett. Jeg ber virkelig om unnskyldning dere. (ellers tror jeg at jeg oppførte meg bra eller?) Snorken hadde jeg ikke hilst på før men det var et koselig møte. Tusen takk Snorken for å åpne hjemmet ditt for oss NM damer. Et nydelig ostebord sto dekket og koselig hadde du det. Så kvelden ble svært vellykket. Ja så vellykket var den at vi kjente ikke vår besøkelses tid og dro ikke hjem før ved 02 tiden. Hyggelig var det også å treffe Nennemor som kom fra Østlandet (den andre venninnen din var også så trivelig) Vi som troppet opp var: Pernille, Visanti, Britita, Nennemor, Nelle Og vertinnen som nok er utslitt nå selvfølgelig "snorken"
02-02-2003, 21:58 | #2 |
Æresmedlem - Moderator
Sted: Porsgrunn
Meldinger: 22.573
|
Takk for sist! Jeg synes du greide deg fint jeg.
Det var kjempekoselig treff, høy stemning og masse prat. Det var kjempekoselig gjort av Snorken å ta på seg vertinnepliktene når det var meg som så gjerne ville ha treff. Takk skal du ha! Koselig å treffe dere alle sammen!
Nennemor, Elise, (f. juli-99) Eirik (f.mars-02) og Lars (f. oktober -04) Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn, gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv |
05-02-2003, 10:03 | #3 |
Supermedlem
Ble medlem: Feb 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 939
|
Takk for sist, damer! Og takk til deg, Snorken, som ville ha oss på besøk. Det var veldig hyggelig, spesielt å endelig treffe noen i mars-klubben, Nennemor! Koselig når noen har jamnaldringer!
06-02-2003, 22:18 | #4 |
Æresmedlem
Ble medlem: Aug 2002
Sted: Midt på
Meldinger: 3.501
|
Jeg ville også på treff... I stedet var huset fullt av svigers og tigers og jeg-vet-ikke-hva... 2. gang jeg misser Nennemor nå! Skal vel ikke møtes vi da...
07-02-2003, 10:11 | #5 |
Æresmedlem - Moderator
Sted: Porsgrunn
Meldinger: 22.573
|
Soff,
du skal ikke se bort fra at det kan bli Trondheimstur på meg en annen gang også. Jeg har ingen umiddelbare planer, men byen ligger der jo den.
Nennemor, Elise, (f. juli-99) Eirik (f.mars-02) og Lars (f. oktober -04) Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn, gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv |
12-02-2003, 23:43 | #6 |
Medlem
Sted: Trondheim
Meldinger: 496
|
Jeg skulle jo egentlig komme, men fikk veldig dårlige nyheter den dagen - som de fleste av dere vet.
Neste gang! |