Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Midt-Norge > Treffrapporter Midt-Norge
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 01-04-2003, 11:43   #1
*Martine*
Seniormedlem

*Martine*s avatar

Ble medlem: Dec 2001
Sted: Hjemme!
Meldinger: 2.848
*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.*Martine* har et ubeskrivelig bra rykte.
Hei!!!

Takk for treffet i går Newt, Laila og Amalda
Vi fikk ett lite og "intimt" treff
Etter litt om og men så fant vi hværandre til slutt
Ida fikk mange susser med Marie (Laila´s flotte jente) og de fikk lekt sammen
Marie hadde jo den flotte hårmanken noe både jeg og Newt missunte henne med våre jenters ikke akurat så fyldige hår
Lille søte Valentina(Amalda´s lille jente) sov seg gjennom nesten hele treffet, men vi fikk da hilse på litt da på den nydlige lille jenta med masse mørkt hår
Sarah (Newt´s god jente) var jo blid og fornøyd gjennom hele shopping runden også, ei skikkelig god jente som ikke protesterte det grann da jeg holdt henne Prata, spiste boller og gliste

Jeg hadde det i så fall flott og håper vi får treffes igjen

(P.S: Newt: kan du kansje legge ut noen bilder av god ungene!)
Old 01-04-2003, 13:06   #2
milo
Supermedlem

milos avatar

Ble medlem: Sep 2002
Sted: Nordmøre
Meldinger: 965
milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.milo har et ubeskrivelig bra rykte.
Hei!
Ville bare si at vi gjerne ville ha vært med på treff vi også, men det passet dårlig i går

f. 08.02.02.
f. 11.09.04
milo er logget av   Svar med sitering
Old 01-04-2003, 14:53   #3
Hazel
Supermedlem

Hazels avatar

Ble medlem: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1.102
Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.Hazel har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Hazel
Så fint at dere hadde det koselig da!
Søren altså, jeg som hadde såååå lyst til å være med, da...Får håpe det klaffer bedre neste gang.

Venter spent på bilder.
Old 02-04-2003, 01:10   #4
Laila
Medlem

Lailas avatar

Sted: Averøy, like ved Kristiansund
Meldinger: 122
Laila er på vei til noe stort.
Vil bare si at vi hadde det kjempekoselig i går, dette kommer vi til å leve på lenge. Rakk dessverre ikke å levere inn filmen, da jeg var nødt til å rekke ferga, men jeg legger ut mine bilder så snart som mulig. Gleder meg til å se sussebildet, det tror jeg ble bra.

Hyggelig å treffe menneskene bak nickene, håper det ikke blir så lenge til neste gang.

Hilsen Laila og Marie Kristine (19.02.02)
Laila er logget av   Svar med sitering
Old 02-04-2003, 01:19   #5
tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Heihei..

Takk for hyggelig treff dere.. Og som alltid er det like trivelig å treffe deg,Demona!

Håper at vi kan få til litt større treff neste gang..

Bilder kommer,må være litt tålmodige.. Får nok ikke lagt ut noe før i morgen kveld..
Er opptatt med bursdagsfeiring i hele morgen.. Sarah fyller jo 1 år og da har jeg ikke mye til å sitte på pc`n! Men jeg skal prøve å få lagt ut da..
  Svar med sitering
Old 02-04-2003, 11:00   #6
amadala
Seniormedlem

amadalas avatar

Meldinger: 2.005
amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.
Ja det var koselig!!
Gratulerer med dagen til Sarah. Så bilde i avisa i dag
Old 02-04-2003, 12:18   #7
Laila
Medlem

Lailas avatar

Sted: Averøy, like ved Kristiansund
Meldinger: 122
Laila er på vei til noe stort.
Gratulerer med bursdagen Sarah, håper du og mamman din får en fin dag!

Hilsen Laila og Marie Kristine (19.02.02)
Laila er logget av   Svar med sitering
Old 02-04-2003, 12:44   #8
tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Har lagt ut egen busdagstråd til henne her jeg!

http://www.nybaktmamma.com/plassen/...&threadid=56597

Men takk for gratulasjonene!!
  Svar med sitering
Old 30-04-2003, 13:50   #9
Velvet
Medlem

Velvets avatar

Ble medlem: Feb 2003
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 192
Velvet er på vei til noe stort.
Fikk selvfølgelig ikke med meg at det skulle være treff, jeg! Hadde absolutt blitt med, og tatt med lille nurket som lå i magen forrige treff, hadde jeg visst om det.
Velvet er logget av   Svar med sitering
Old 30-04-2003, 21:32   #10
amadala
Seniormedlem

amadalas avatar

Meldinger: 2.005
amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.amadala har et ubeskrivelig bra rykte.
Ja men vi kan jo kanskje begynne å planlegge et nytt treff eller hva????

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 04:03.