02-04-2003, 20:31 | #1 |
Seniormedlem
Ble medlem: Apr 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2.934
|
Lillehammer treffet ble kjempe koslig!!
Har bare lyst til å takke dere jenter for i dag!!!
Det ble jo kjempe koslig jo! Og artig å se ansiktene bak nick`ene!! For de som ikke var der kan jeg avsløre at : Vianna & Go jenta var der.. Dicenta & Marcen Hu fra SM og Jenta på bare 4 uker....stakkar hu var sååå liita.... Og venninda til Vianna med tvilling guttene sine!!! ja, og så meg og Ida Louise da... (Jeg vil ikke skrive opp navn her tilfelle, noen fortsatt vil være litt anonyme her.. ) Vi møttes på Flyglet og praten gikk jo ganske så lett!! Ingen pinlig stillhet.. Dette møtet har ivertfall gitt meg "blod på tann" Så jeg håper at vi kan få til et møte til om ikke så alt for lenge!!!!!! Takk igjen damer!!! Jeg glemmte jo fotoaperatet mitt da....får ta det med neste gang da.
02-04-2003, 23:46 | #2 |
Medlem
Ble medlem: Feb 2002
Sted: Lillehammer
Meldinger: 143
|
Så fint å høre at dere hadde det koselig! For vi vil nemlig være med neste gang!!
Skulle egentlig vært med i dag, men kunne desverre ikke allikevel. Men fint å høre at det var vellykket, da frister det kanskje flere til gjentakelse!?
03-04-2003, 09:38 | #3 |
Seniormedlem
Ble medlem: Apr 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2.934
|
Vi var der fem til ca 15.00 tror jeg...så du gikk glipp av myyye.. he, he...fleipa...
Neida, men det var koslig, så dette må gjenntas ja!! Synd du ikke kunne likevel Elin2, men neste gang vet du.... Skal vi prøve å få til et nytt treff om en mnd tid eller?
03-04-2003, 15:42 | #4 |
VIP-Medlem
|
Takk for i går.
Det var koselig Go`jenta stakar som ikke hadde sovet fra kl 0730 på morgenen sovna før vi var i tunnelen på vei tilbake til E6 hun.Snakk om å være trøtt a Neste treff må vi prøve å få tatt på lørdag da,eller?
04-04-2003, 20:45 | #5 |
Æresmedlem
|
Hei igjen!
Bra at dere hadde det kozelig! Neste treff MÅ bli på en lørdag ja, sånn at vi får vært med! Har kjempelyst til å treffe dere!!!!!