08-07-2003, 00:32 | #1 |
Supermedlem
Ble medlem: Feb 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 939
|
Minitreff i Trondheim
Siden den ene etter den andre meldte avbud til treffet vi skulle ha i dag, så ble det til at Jørgen og jeg møtte FlyAway og Fredrik. Siden guttene våre er jamngamle, ville vi treffes selv om treffet forsvant... Har jo snakket om dette i månedsvis, nå!
Vi var en tur på lekeplass, der guttene fartet rundt og klatret og husket og lekte i sanden. Etter en liten tur på butikk, ble FlyAway og Fredrik med for å se på det nye huset vårt, som står i full kok grunnet oppussing. Jørgen og Fredrik sprang ivrig rundt i den tomme kjellerstua, lo og koste seg, mens mammaene snakket interiør og oppussing. Hadde noen koselige timer. Kjekt å treffe dere! (Tok dessverre ingen bilder av godguttene...)
08-07-2003, 01:06 | #2 |
Seniormedlem
Ble medlem: Mar 2002
Meldinger: 2.026
|
Hørtes koselig ut...
Skulle gjerne vært med, men det er ennå en uke igjen til vi flytter til Trøndelag. Men DA vil vi være med på treff vet du! Hilsen Olli og Ola |
08-07-2003, 01:53 | #3 |
Supermedlem
Ble medlem: Feb 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 939
|
Det gleder vi oss til, Olli og Ola! Men da har nok FlyAway reist...
10-07-2003, 02:28 | #4 |
VIP-Medlem
Ble medlem: Mar 2002
Sted: Hellig
Meldinger: 7.311
|
Så ikke denne før nå jeg!
Jo, det var kjempekoseligå treffe Britita og Jørgen! Gutta ble sandete og fine, og fikk rast fra seg litt! Oppussingsprosjektet var det bare moro å se - jeg tror det blir kjempestilig der når dere er ferdige, Britita! Dere er jo godt på vei! Og flott beliggenhet også! Ellers smakte Fredrik på Brititas pære da... det var sikkert godt
10-07-2003, 02:37 | #5 |
VIP-Medlem
|
Så dumt ikke dere sku treffes fredag om 2 uker da.Da er jeg i tr-heim
Trenger ikke være så mange for å ha det koselig