18-07-2003, 21:06 | #1 |
Hjelpeadmin.
|
Treff i Dyreparken 15/7-03.
Siden ingen andre gjør det, så legger jeg ut en liten treffrapport.
De som møtte opp var: Trollemor. Anitra. Acsa. Kelly. Bente. Vi møttes ved sjøløvene og spaserte ned til tivoli, hvor vi traff Acsa. Satt og pratet ei stund der, før vi begynte å bevegelitt på oss. Spaserte opp til lekeplassen, hvor ungene fikk leke litt. Været var nydelig. Litt for varmt!! Svettet nok litt de fleste av oss ja. Det var stort sett det som skjedde. Var koselig å treffe dere, spesielt Trollemor og Anitra somjeg ikke hadde sett før. Kelly tok et par bilder, så om hun vil legge dem ut gjør hun det.
19-07-2003, 01:57 | #2 |
Supermedlem
Ble medlem: Nov 2001
Sted: Sørpå..i en typisk sommerby :)
Meldinger: 1.294
|
Tusen takk for et hyggelig lite treff alle sammen. Vi kom oss greit til Stavanger, og barna var eksemplariske i bilen
|
22-07-2003, 17:29 | #3 |
Supermedlem
|
Jeg svettet mest!! *ler*
Bildene ble helt tragiske..kun ett som det går an å se noen på, men ikke alle..så jeg legger det ikke ut. Tror dere er glade for det Koselig å hilse på igjen, litt varmt., men greit alikevel!