Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Vestlandet
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 21-09-2003, 01:28   #1
kris
Supermedlem

kriss avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 846
kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.
God nyhet til alle Bergensmammaer (og -pappaer)!

Det kommer en ny Åpen Barnehage i Bergen!

1. oktober åpner 'Balocco' i Vitalitetssenteret på Møhlenpris. Det er et tilbud til barn fra 0 til 6 år i følge med voksne, og kommer til å være åpent hver onsdag og fredag fra 11.00 til 15.00. Utover høsten kommer det til å bli tilbud om forskjellige aktiviteter og kurs.

Det er en (nett-)kafé i senteret hvor du kan kjøpe mat og drikke til deg selv, og ta med opp til Balocco i 2. etasje. Mat til barnet kan du ha med.

MK og jeg gleder oss!

Her er MK's hjemmeside - Klikk her for dagens gode gjerning!

Sist redigert av kris den 17-08-2004 kl 15:15.
kris er logget av   Svar med sitering
Old 21-09-2003, 08:46   #2
Bounty
Veteranmedlem

Bountys avatar

Ble medlem: Aug 2002
Sted: Bergensk ekteskap
Meldinger: 4.622
Bounty har mye å være stolt av.Bounty har mye å være stolt av.Bounty har mye å være stolt av.Bounty har mye å være stolt av.Bounty har mye å være stolt av.Bounty har mye å være stolt av.Bounty har mye å være stolt av.Bounty har mye å være stolt av.Bounty har mye å være stolt av.Bounty har mye å være stolt av.

Høres spennende ut! Meget mulig at vi tar oss en tur!
Kanskje vi NM mammaer skal gi et tegn til hverandre? Så har vi et lite NM treff samtidig?
Old 21-09-2003, 11:49   #3
Flis
Veteranmedlem

Fliss avatar

Ble medlem: Jan 2002
Meldinger: 3.131
Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.Flis har et ubeskrivelig bra rykte.
Høres trivelig ut!

01 & 03
Flis er logget av   Svar med sitering
Old 21-09-2003, 14:15   #4
Millien
Veteranmedlem

Ble medlem: Jan 2003
Meldinger: 3.859
Millien er fantastisk mot andre.Millien er fantastisk mot andre.Millien er fantastisk mot andre.Millien er fantastisk mot andre.Millien er fantastisk mot andre.Millien er fantastisk mot andre.Millien er fantastisk mot andre.
Det høres veldig trivelig ut.
Bounty:Ja,det er bare å gi en lyd.
Millien er logget av   Svar med sitering
Old 21-09-2003, 23:44   #5
Høns
Supermedlem

Hønss avatar

Ble medlem: Jul 2003
Meldinger: 651
Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.
Hadfde vært kjempe artig

Hvis vi alle dukker opp med røde nesr skulle vi vel klare å finne hverandre...

Koster det penger slik li-ta?

Høns er logget av   Svar med sitering
Old 23-09-2003, 03:02   #6
kris
Supermedlem

kriss avatar

kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.
Det koster kr. 25,- pr. familie.

Old 23-09-2003, 03:58   #7
Killi
Medlem

Killis avatar

Ble medlem: Feb 2002
Meldinger: 401
Killi er på vei til noe stort.
Det var jo ikke dyrt da . . . flytter muligens hjem til Bergen i januar så da kommer jeg innom! Blir den åpen året rundt eller?
Old 23-09-2003, 17:42   #8
Vildemor
Medlem

Vildemors avatar

Ble medlem: Jul 2003
Meldinger: 148
Vildemor er som en uslipt juvél.Vildemor er som en uslipt juvél.Vildemor er som en uslipt juvél.Vildemor er som en uslipt juvél.
Jeg skulle gjerne ha gjort det, men datteren min går i barnehage 100 prosent og jeg i full jobb... Nå ble jeg mesunnelig på dere som har fri å kan finne på ting

Den nydligste jenta i hele verden.
Vildemor er logget av   Svar med sitering
Old 24-09-2003, 01:57   #9
kris
Supermedlem

kriss avatar

Killi: Det kommer nok til å være åpent hele skoleåret, i hvert fall! Men jeg regner med at det vil være stengt noen uker om sommeren, i påsken, mellom jul og nyttår og sånt...

Vildemor: Du kan vel ta en avspaseringsdag eller noe en gang i blant?

Old 24-09-2003, 14:44   #10
Papilla
Supermedlem

Papillas avatar

Meldinger: 1.418
Papilla vil raskt nok bli berømt.
Kanskje vi skulle ha testet det

Vi går i åpen barnehage her vi bor en dag i uken og Sarah elsker det. Men jeg vet ikke hvor det er....er det noen som kan forklare meg? Er ikke noe særlig kjent inne i byen. Er det parkering ved? Litt stress å dra med seg begge ungene langt fra bil............

Send gjerne en PM.

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 04:44.