Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Vestlandet > Treffrapporter Vestlandet
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 14-10-2003, 17:55   #1
Saara
Seniormedlem

Saaras avatar

Ble medlem: Jan 2003
Meldinger: 1.523
Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.
Pluttis bilder fra lekeland-treffet

Old 14-10-2003, 17:58   #2
Saara
Seniormedlem

Saaras avatar

Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.Saara har mye å være stolt av.
Vet ikke helt om vi var så heldige med disse bildene, ellerhva Cazandra ? hahaha (tar dem snart bort)
isj, så eklige eg va der
Old 14-10-2003, 18:44   #3
Kwistin
Veteranmedlem

Kwistins avatar

Ble medlem: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 3.057
Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.Kwistin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sitat:
Opprinnelig melding fra Saara
Vet ikke helt om vi var så heldige med disse bildene, ellerhva Cazandra ? hahaha (tar dem snart bort)
isj, så eklige eg va der

Martine Feb.03' & Lars William April.99'

Noen som vil gi meg noe og henge fingrene i, og vil ha slike bilder jeg har i signaturen? Send meg en PM
Kwistin er logget av   Svar med sitering
Old 14-10-2003, 19:44   #4
Cazandra
Æresmedlem

Cazandras avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11.406
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Cazandra
Så flotte vi var, eller hva Saara!!!
Nydelig

Flotte bilder av barna, Plutti-mor!

Sarah Elise Juli 2001 & Jonas Mars 2003

Hustråden min!
Cazandra er logget av   Svar med sitering
Old 14-10-2003, 19:56   #5
Plutti
Seniormedlem

Pluttis avatar

Sted: Stavanger
Meldinger: 2.530
Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.Plutti har et ubeskrivelig bra rykte.
Sitat:
isj, så eklige eg va der

Eg sendte deg bare alle bildene, så konne du plokka ud de du ville bruga.
Det va det besta bildet av deg, Saara På alle de andre, va øynene heilt igjen. Caz prøvde vel bare å visa deg kordan du sko gjør for å ha øynene oppe på bildet neste gang

Kjempefin bildemontasje

Plutti er logget av   Svar med sitering
Old 14-10-2003, 20:18   #6
Elin22
VIP-Medlem

Elin22s avatar

Ble medlem: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 5.064
Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.Elin22 har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Elin22
Tøffe bilder

Spesielt dem caz og saara poserte på

Da du ble født regnet det, men det var ikke vanlig regn.....
....det var himmelen som gråt fordi den mistet sin skjønneste stjerne!
Elin22 er logget av   Svar med sitering
Old 14-10-2003, 23:16   #7
Saara
Seniormedlem

Saaras avatar

Eg syns me va skikkele fine eg
Man du Caz, Sikker på du ikkje hadde hatt deg någe å drikka den dagen før du kom. Såg litt halvslakke ud på di andre bildene lenger oppe og haha

For all del, eg har bare putta bildene inn i ei rama uden å legge sjelå i det så dokk trenge ikkje skrøyda Men me må jo visa kor kjekt me har d! Santvell
Old 15-10-2003, 08:52   #8
Cazandra
Æresmedlem

Cazandras avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11.406
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Cazandra
Sitat:
Eg syns me va skikkele fine eg
Man du Caz, Sikker på du ikkje hadde hatt deg någe å drikka den dagen før du kom. Såg litt halvslakke ud på di andre bildene lenger oppe og haha

HYSJ!!
Du sko ikkje sei ng!!!!

Sarah Elise Juli 2001 & Jonas Mars 2003

Hustråden min!
Cazandra er logget av   Svar med sitering
Old 16-10-2003, 16:45   #9
Saara
Seniormedlem

Saaras avatar

Sorry folkens Då va den gleden vekke
Kunne ikkje ha det liggande då

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 04:54.