Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Barselgrupper > Eldre barn > 2002 > April - Juni 2002
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 26-10-2003, 23:31   #1
Bente
Hjelpeadmin.

Bentes avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: Sørlandet.
Meldinger: 29.342
Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Bente
Presentasjonsrunde?

Kan jo være greit å vite hvem alle er, og hvem som er aktive.

Begynner jeg.

Mamma til Julian. Født 30 mai-2002.
Julian har 5 andre søsken. 4 eldre søsken og så er han storebror til lille Camilla, som ble født 18 juni-03. Veldig tett med andre ord, men hun kom 5 uker før tiden.
Vi bor på sørlandet.
Jeg er for tiden hjemmeværende og blir det en god stund til enda.
Julian går ikke i b-hage.
Han er en snill og rolig gutt. Alltid blid.

Emma ble født i uke 29+4, nesten 11 uker før termin.
Bente er logget av   Svar med sitering
Old 28-10-2003, 09:47   #2
siljemor
Supermedlem

siljemors avatar

Ble medlem: Aug 2002
Sted: Byen mellom de syv fjell......
Meldinger: 1.362
siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.siljemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg er mamma til lillesøster født i juli -02. Storebror er seks og går i første klasse. Vi bor i Vest, og stortrives her, men venter på at huset vårt skal bli klart til og flytte inn i. Mamma er lei av bo i blokk, i 4 etasje!

Er utdannet førskolelærer, men er hjemmeværende foreløpig frem til sommeren. Er dagmamma til en liten jente på samme alder som min minste. Trives godt med det, men er veldig usikker på hva jeg vil i fremtiden i forhold til jobb.

Lillesøster er en aktiv krabat, en skikkelig klatremus. Hopper ut av sengen, klatrer på rusjebaner selv, og er ganske selvstendig. Veldig blid og enkel jente og ha med og gjøre. Sjarmerer meg i senk hver dag! Akkurat nå ligger hun og hviler seg etter nattens krupphelvete.

Vi er ikke ferdig med babylaging, vi tar ting som det kommer vi!!
Old 28-10-2003, 11:25   #3
Ine
Medlem

Ines avatar

Ble medlem: Jan 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 127
Ine er på vei til noe stort.
Jeg er Ine. Jeg er 32 år og har to barn. Minsten er en gutt på 17mndr, og så har jeg ei jente på 7. Lillegutt er adoptert fra Korea. Han er en artig unge, et ordentlig sjarmtroll som smiler hele dagen. Han er fryktelig matglad og en skikkelig plugg, både lang og tung. Han elsker biler og tekniske aparater, knapper man kan trykke på o.l. Han er også veldig glad i musikk. Han klatrer og tømmer skuffer og er veldig aktiv for tiden.

Lillegutt går i barnehage og trives veldig godt, mamma er lærer og far er kontorrotte på et offentlig kontor.

Klem fra
Old 28-10-2003, 14:13   #4
Glør
Supermedlem

Glørs avatar

Ble medlem: Sep 2003
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 610
Glør har en aura rundt seg.Glør har en aura rundt seg.Glør har en aura rundt seg.
Heia! Jeg er 24, tassen min er 17mnd nå. Han er en ordentlig god-gutt;til tider veldig aktiv, høyt&lavt, elsker og snurre rundt&rundt&rundt og hoppe fort opp og ned. Men også en skikkelig kosegutt, elsker kroppskontakt og kan ligge lenge inntil og lese bok etter bok. For tida har han helt dilla på eventyret om pannekaka.
Jeg går hjemme enda, trives godt med det, tassen er en skikkelig mammadalt, synes han virker langtfra klar til barnehage. Vi går i Åpen barnehage nesten hver dag, og jeg er dagmamma 3 dager i uka for en som snart blir to. Ellers holder jeg på å ta opp allmennfagene som privatist, og snart blir det eksamen i geografi, eldre historie og kroppsøving. Gruer meg fælt..

mai-05

Det sitter mang et rikt barn i en fattig mors fang.
Glør er logget av   Svar med sitering
Old 28-10-2003, 17:54   #5
Pippi-mor
Veteranmedlem

Pippi-mors avatar

Ble medlem: May 2002
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4.500
Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Pippi-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
HEI!

Jeg er Pippi-mor, 26 år og gift med Elgfar

Mamma`n til Marte, født 11. mai 2002

Jobber 100% som inforsmasjonsrådgiver i bank/forsikring/fond.

Marte går i en privat familiebarnehage og stortrives!

Pippi-mor
Håkon (03.10.04)
Marte (11.05.02)

Pippi-mor er logget av   Svar med sitering
Old 28-10-2003, 18:21   #6
~TM~
Veteranmedlem

~TM~s avatar

Meldinger: 3.576
~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Torildmor, eller TM for enkelthets skyld, er meg. Jeg er mamma'n til Rødtoppen - en kvikk gutt født i juni'03. Jeg ble student igjen nå i høst og Rødtoppen går i barnehage. Vi er heldige og har studentplass slik at prisen ikke blir så fryktelig høy.

Planlegger flere barn etterhvert, håper å bli gravid om et års tid eller så, slik at jeg kan ta permisjon fra studiene mellom 2. og 3. studieår.

Små barn sover ikke - de ligger bare til lading!

~TM~ er logget av   Svar med sitering
Old 28-10-2003, 21:08   #7
sofia
Æresmedlem

sofias avatar

Ble medlem: Aug 2002
Sted: Midt på
Meldinger: 3.501
sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.sofia har et ubeskrivelig bra rykte.
TM: Født i juni '03? Det var da veldig tidlig å begynne i barnehage nå!
Old 28-10-2003, 21:25   #8
Simenmor
Medlem

Simenmors avatar

Ble medlem: Jul 2002
Sted: Sørlandet
Meldinger: 228
Simenmor er på vei til noe stort.
Hei!

Jeg er Simenmor, mor til Simen på snart 18 måneder.

Jeg jobber 70% som lærer, Simen går i barnehage 4 dager i uka, og han trives kjempegodt! Han begynte der da han var 15 mnd.

Simen er en veldig grei gutt, aktiv og "skravler" i vei! Merker at han begynner å få MYE mer vilje nå, kan være skikkelig trassig nå om dagen.

Jeg er gravid, har termin 17. mai, så det blir ca. to år mellom barna, og det synes jeg er koslig.
Old 28-10-2003, 22:43   #9
~TM~
Veteranmedlem

~TM~s avatar

Meldinger: 3.576
~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Soff: Der kom skriveleifen og tok meg gitt... Rødtoppen er seff født i '02

Små barn sover ikke - de ligger bare til lading!

~TM~ er logget av   Svar med sitering
Old 29-10-2003, 09:39   #10
Borkarøvermamma
Supermedlem

Borkarøvermammas avatar

Ble medlem: Nov 2002
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1.405
Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.Borkarøvermamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg er mamma`n til Birk som er født 27 juni-02, en måned før termin. Jeg er hjemmeværende og vi koser oss med å leke, mate hester, fingermale og lese bøker. Birk er en glad liten gutt som alltid finner på noe sprell. F.eks å ta ut slangen som går fra oppvaskmaskinen... eller putte pappa`s telefon i do for den saks skyld...
Vi bor tre mil sør for Trondheim og trives med å bo på landet.

1 februar slutter Borkarøvermamma med sin største last...kanskje..
Borkarøvermamma er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 04:59.