Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > NybaktMamma-treff > Sørlandet
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Se resultater av spørreundersøkelsen: Interesse for et treff/bursdagsbesøk i uken etter 5 sept?
Ja 4 100,00%
Nei 0 0%
Voters: 4. Du kan ikke stemme på denne spørreundersøkelsen

Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 19-08-2004, 11:20   #1
M-pusen
Veteranmedlem

M-pusens avatar

Ble medlem: Apr 2003
Sted: sør norge
Meldinger: 4.311
M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to M-pusen
Bursdagstreff?

jeg vurderer og invitere til et bursdagsbesøk for mille den uken etter bursdagen hennes (5sept) ville bare se om det var noen interesse for dette.. de er jo blitt så store nå og hadde vært morro med et første bursdagsbesøk liksom..

tenkte å servere kake/bolle og juice/melk til de små..? er det interesse for neon dette?

Mariepusen og Lille snupp

~ Det er bare ETT vakkert barn i verden, og hver eneste mor har det~

M-pusen er logget av   Svar med sitering
Old 19-08-2004, 13:51   #2
Piamor
Supermedlem

Piamors avatar

Ble medlem: Jan 2004
Sted: 3 etasje
Meldinger: 975
Piamor er fantastisk mot andre.Piamor er fantastisk mot andre.Piamor er fantastisk mot andre.Piamor er fantastisk mot andre.Piamor er fantastisk mot andre.Piamor er fantastisk mot andre.Piamor er fantastisk mot andre.Piamor er fantastisk mot andre.
Sv: Bursdagstreff?

*sniker meg inn*

ville bare si at dette er en kjempe god ide`.Vi skal også ha bursdagsselskap for vesla når ho blir 1år i desember.Alle småvennene skal jo self inviteres.Vi skal servere lettspist mat som kjeks,saft,vann og melk.Synes boller er litt fo rstørre barn jeg..vesla mi stter i allefall bare bollene fast i ganen og ende ropp med å brekke seg.

lykke til i bursdagen

Jeg fikk ei tulle som ikke ville vente..21.12.03. *stolteste mamma`n i bygda*

"Det finnes bare ett barn som er vakrest i verden, og alle mødre har det barnet"
Piamor er logget av   Svar med sitering
Old 21-08-2004, 08:12   #3
M-pusen
Veteranmedlem

M-pusens avatar

M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.M-pusen har et ubeskrivelig bra rykte.

ingen som vil?

Old 21-08-2004, 11:04   #4
Stjernemix
Medlem

Stjernemixs avatar

Ble medlem: May 2003
Meldinger: 109
Stjernemix har en aura rundt seg.Stjernemix har en aura rundt seg.

Sitat:
Opprinnelig melding av M-pusen:
jeg vurderer og invitere til et bursdagsbesøk for mille den uken etter bursdagen hennes (5sept) ville bare se om det var noen interesse for dette.. de er jo blitt så store nå og hadde vært morro med et første bursdagsbesøk liksom..

tenkte å servere kake/bolle og juice/melk til de små..? er det interesse for neon dette?

Det var en kjempegod ide du hadde, Snuppa mi
Old 22-08-2004, 20:11   #5
Bente
Hjelpeadmin.

Bentes avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: I et rødt hus.
Meldinger: 25.270
Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Bente

Dagene er litt begrenset for meg nå, siden jeg er dagmamma for nevøen min...

Trenger du hjelp?
Send meg en epost.
Jeg hjelper deg også med nickbytte.
Bente er logget av   Svar med sitering
Old 23-08-2004, 13:50   #6
M-pusen
Veteranmedlem

M-pusens avatar

Sitat:
Opprinnelig melding av Bente:
Dagene er litt begrenset for meg nå, siden jeg er dagmamma for nevøen min...
du kan jo ta han med.. snakket med hilde på lørdag og hun ville gjerne være med om det ble en dag hun ikke jobbet eller noe.. så kanskje vi kan fixe det..

Old 25-08-2004, 09:37   #7
Bimbeline
Supermedlem

Bimbelines avatar

Ble medlem: Jan 2004
Sted: Søgne, like ved Kristiansand
Meldinger: 609
Bimbeline er som en lysfontene.Bimbeline er som en lysfontene.Bimbeline er som en lysfontene.Bimbeline er som en lysfontene.Bimbeline er som en lysfontene.

Vi kan komme, jaffal! Jenny har ikke helt skjønt det med å spise boller og sånn enda, har jo ingen tenner heller, stakkar, men hun har sikkert veldig lyst til å være sammen med Emilie litt mer! - Og flaska har hun alltid med seg..

Har også tenkt å ha en liten samling når hun blir 1 år, men det er jo ikke før til neste år...

Bimbeline er logget av   Svar med sitering
Old 25-08-2004, 11:16   #8
Bente
Hjelpeadmin.

Bentes avatar

Ble medlem: Nov 2001
Sted: I et rødt hus.
Meldinger: 25.270
Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.Bente har et ubeskrivelig bra rykte.
Send a message via MSN to Bente

Jeg drar ikke alene med 3 små, det blir for mye arbeid.

Trenger du hjelp?
Send meg en epost.
Jeg hjelper deg også med nickbytte.
Bente er logget av   Svar med sitering
Old 25-08-2004, 19:13   #9
pluttis
Seniormedlem

pluttiss avatar

Ble medlem: Sep 2003
Meldinger: 1.967
pluttis er fantastisk mot andre.pluttis er fantastisk mot andre.pluttis er fantastisk mot andre.pluttis er fantastisk mot andre.pluttis er fantastisk mot andre.pluttis er fantastisk mot andre.

regner med å bli invitert ja..............

baby.libero.no/christerms
passord/brukernavn:gjest

sms.aksje.no
pluttis er logget av   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 12:04.